Raporty programu > Okno Ryczałt > Zestawienie: Wydruk ewidencji | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy wydruk ewidencji przychodów za wybrany miesiąc aktywnego roku.
Miejsce wywołania
Okno Ryczałt > Zestawienia > Wykonaj raport > Wydruk ewidencji.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Wydruk ewidencji, gdzie należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Okres W tej ramce widoczny jest numer aktywnego roku, dla którego zostanie wykonany raport.
Okres W tej ramce należy wskazać okres, dla którego zostanie wykonany raport. Miesiąc Z tej rozwijanej listy należy wybrać nazwę miesiąca oznaczającą okres, dla którego zostanie wykonany raport. Domyślnie wybrana jest nazwa miesiąca zawierającego aktualną datę w programie.
Inne parametry wydruku W tej ramce należy, zaznaczając odpowiednie pola wyboru, ustalić parametry wykonania raportu. Uwzględnij dokumenty z bufora Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas wykonywania raportu będą uwzględnione również dokumenty niezaksięgowane, znajdujące się w buforze.
Nie pokazuj tego okna ponownie Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas kolejnego wykonania raportu okno tego dialogu nie będzie otwierane. Raport będzie wykonywany zawsze z parametrami zaznaczonymi powyżej. Można przywrócić wyświetlanie tego okna zaznaczając pole Pokazuj ustawienia raportu w panelu Parametry wydruku okna Wybór wydruku.
OK Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu. Anuluj Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu. |