Raporty programu > Okno Firma > Zestawienie: Zestawienie rejestrów | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy przygotowuje dla firmy zestawienie rejestrów w wybranym okresie.
Miejsce wywołania
Okno Firma > Zestawienia > Wykonaj raport > Zestawienie rejestrów.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Zestawienie rejestrów, gdzie należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Wykonaj dla: – wybór czy zestawienie będzie wykonywany dla miesiąca czy kwartału.
Poniżej znajduje się rozwijana lista, z której należy wybrać okres dla raportu. Rok raportu ustawiany jest zgodnie z aktualnie wybranym rokiem dla firmy.
Uwzględnij dokumenty z bufora – zestawienie będzie zawierać również dokumenty niezaksięgowane (z bufora programu). Pomiń dokumenty z atrybutem FP – zestawienie nie będzie uwzględniać dokumentów oznaczonych atrybutem FP dla JPK_V7. Uwzględnij proporcję VAT – raport uwzględni zdefiniowaną dla firmy Proporcję VAT. Sumuj dla firm o tym samym numerze NIP – sumuje wartości dla firm w grupie z tym samym numerem NIP. Tylko zakup z prawem do odliczenia – uwzględnione będą wyłącznie kwoty wpisane do rejestru jako pełne odliczenie lub odliczenie 50%.
Sumuj dla rejestrów ze znacznikiem UE – sumuje wartości z rejestrów dokumentów oznaczonych parametrem Wykaż na deklaracji VAT-UE. Nabycie towarów, usług i środ. trw – dodaje podsumowanie z podziałem rejestru zakupu na nabycie towarów i usług zaliczanych do środków trwałych i pozostałych.
OK Uruchomia wykonanie raportu. Anuluj Zamyka okno bez wykonywania raportu. |