Strona startowa

Drukuj

Rozpoczęcie pracy

Przed rozpoczęciem wykorzystywania programu Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość niezbędne jest wykonanie czynności przystosowujących go do potrzeb konkretnej firmy. Przygotowania dotyczą zarówno organizacji firmy, jak i wykorzystywanego sprzętu i oprogramowania.

 

Utworzenie nowej firmy:

Dodanie nowej firmy,

Rejestracja i aktywacja firmy.

Szczegóły >>

 

Właściciele:

Wprowadzenie właścicieli firmy,

Określenie udziału właścicieli w źródłach dochodów,

Wprowadzanie informacji o ulgach, stratach i odliczeniach właściciela,

Wprowadzenie okresów współpracy.

Szczegóły >>

 

Urzędy Skarbowe:

Wprowadzenie urzędów skarbowych,

Ukrycie nieużywanych urzędów.

Szczegóły >>

 

Rok podatkowy i aktualna data:

Sprawdzenie roku podatkowego i aktualnej daty dla operacji księgowych.

Szczegóły >>

 

Podatki:

Wybór składanych deklaracji,

Ustawienie terminów płatności podatków, składek ZUS i wynagrodzeń,

Ustawienia dla podatku dochodowego,

Ustawienia dla składek ZUS,

Ustawienia dla podatku VAT.

Szczegóły >>

 

Wzory księgowań:

Utworzenie wzorów księgowań.

Szczegóły >>

 

Rejestry pieniężne:

Tworzenie rejestrów pieniężnych,

Wprowadzenie stanu początkowego rejestru.

Szczegóły >>

 

Użytkownicy:

Dodawanie użytkowników,

Zmiana hasła.

Szczegóły >>

 

Słowniki:

Dodanie własnych elementów słowników,

Ukrycie nieużywanych elementów słowników.

Szczegóły >>

 

Ustawienia wydruku:

Konfiguracja dla współpracujących drukarek tekstowych oraz graficznych.

Szczegóły >>

 

Ustawienia współpracy z innymi programami Symfonii

Synchronizacja kartotek z programami Symfonia Start 2.0 Faktura oraz Symfonia Start 2.0 Handel

Ustawienie przesyłania e-Faktur przy współpracy z programem e-Dokumenty

Katalogi zapisu JPK i e-Deklaracji przy współpracy z programem e-Deklaracje

Konfiguracja współpracy z Connect