Aplikacja mobilna – tryb pracy kody własne > Ponowny wydruk etykiet towarów z aplikacji mobilnej

Drukuj

Ponowny wydruk etykiet towarów z aplikacji mobilnej

Z poziomu aplikacji mobilnej magazynier ma możliwość ponownego wydruku etykiet towarów, które zostały już przyjęte (np. jeśli etykieta została uszkodzona). W tym celu należy przejść do modułu Etykiety, a następnie w polu wyszukiwania wprowadzić kod/nazwę towaru lub kod QR etykiety (bądź początkowe znaki kodu/nazwy) i skorzystać z przycisku „lupy” na klawiaturze urządzenia.

 

imgmm_23_08_653

 

Na ekranie wyświetli się lista prezentująca etykiety wyszukiwanego towaru. Pusta lista oznacza brak wygenerowanych etykiet dla towaru. Na ekranie prezentowane są informacje o etykietach towarów takie jak: kod, ilość towaru przypisana do danej etykiety, jednostka miary oraz kod i lokalizacja towaru.

 

imgmm_23_08_654

 

Aby ponownie wydrukować, wygenerowaną podczas przyjęcia, etykietę należy zaznaczyć pole wyboru przy wyszukanej etykiecie. Można również skorzystać z przycisków widocznych na dole ekranu:

Zaznacz wszystko – zaznaczenie wszystkich etykiet,

Odznacz wszystko – odznaczenie wszystkich etykiet.

 

Po zaznaczeniu odpowiednich etykiet należy uruchomić wydruk klikając przycisk Drukuj. Przycisk Wstecz cofa użytkownika do poprzedniego ekranu.

 

imgmm_23_08_655

 

Po wydrukowaniu wybranych etykiet użytkownik otrzyma stosowny komunikat.

 

imgmm_23_08_656

 

Etykiety towarów zostaną wydrukowane na drukarce określonej w ustawieniach konfiguracji drukarek lub w słowniku mm Typy etykiet.

 

imgmm_23_08_657

 

Należy pamiętać, że etykieta zostanie wydrukowana dla towaru, który w systemie Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel ma ustawiony wymiar mm Etykieta.