Aplikacja mobilna > Płatności > Operacje na płatności o statusie "w kolejce" | | Drukuj |
Po wejściu do zakładki Płatności wyświetli się lista płatności. Na liście mogą znajdować się płatności o statusie „w kolejce”.
Kliknięcie na płatność o statusie „w kolejce” wywoła okno możliwych do wykonania akcji. Wśród nich znajdują się:
•drukuj płatność – wydruk dokumentu płatności.
•anuluj wysyłanie – możliwość anulowania wysyłania utworzonej płatności. Anulowane dokumentu płatności zmienia jego status na „w buforze”.
•anuluj – powrót do aktualnego widoku ekranu bez wykonywania żadnych operacji.
Wybranie opcji Anuluj wysyłanie spowoduje wstrzymanie wysyłania wszystkich obiektów powiązanych z kontrahentem, dla którego ma być wystawiona płatność jeśli on również ma status „w kolejce”. Kontrahent oraz jego dokumenty o statusie „w kolejce” zmienią status na „w buforze”.
Anulowanie wysyłki płatności powiązanej z kontrahentem o statusie „w kolejce” jest niemożliwe w poniższych przypadkach:
•Dla kontrahenta istnieje zafiskalizowany paragon;
•Kontrahent jest jednocześnie nabywcą dla innego odbiorcy;
•Kontrahent ma przypisanego nabywcę, który jest przypisanych do innych odbiorców;
•Kontrahent ma przypisanego nabywcę, który jest jednocześnie odbiorcą dla innego nabywcy.