Aplikacja mobilna > Akcje merchandising'owe > Operacje na akcji o statusie „błąd wysyłki”

Drukuj

Operacje na akcji o statusie „błąd wysyłki”

Zarówno po przejściu do wykonywania akcji marketingowej z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie akcje, w tym mogą się pojawić akcje o statusie błąd wysyłk”.

 

Po przejściu do wykonywania akcji marketingowej z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie akcje, w tym mogą się pojawić akcje o statusie błąd wysyłki.

 

Kliknięcie na daną akcję wywoła okno możliwych do wykonania operacji: Wśród nich znajdują się:

wysyłanie akcji – aplikacja podejmie próbę wysłania akcji, po wysłaniu akcja otrzyma status wysłano.

edytowanie akcji – użytkownikowi zostanie zaprezentowany ekran elementów akcji.

usuwanie akcji – akcja zostanie usunięta i zniknie z listy ostatnich akcji.

anulowanie – powrót do aktualnego widoku ekranu bez wykonywania żadnych akcji.