Aplikacja mobilna > Akcje merchandising'owe > Operacje na akcji o statusie „błąd wysyłki” | | Drukuj |
Zarówno po przejściu do wykonywania akcji marketingowej z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie akcje, w tym mogą się pojawić akcje o statusie błąd wysyłk”.
Po przejściu do wykonywania akcji marketingowej z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie akcje, w tym mogą się pojawić akcje o statusie błąd wysyłki.
Kliknięcie na daną akcję wywoła okno możliwych do wykonania operacji: Wśród nich znajdują się:
•wysyłanie akcji – aplikacja podejmie próbę wysłania akcji, po wysłaniu akcja otrzyma status wysłano.
•edytowanie akcji – użytkownikowi zostanie zaprezentowany ekran elementów akcji.
•usuwanie akcji – akcja zostanie usunięta i zniknie z listy ostatnich akcji.
•anulowanie – powrót do aktualnego widoku ekranu bez wykonywania żadnych akcji.