Mniej parametrów / Więcej parametrów – przełącza widok okno między uproszczonym a pełnym.
Domyślny okres – wyświetlony na liście wyboru poniżej zostanie wyłącznie okres domyślny.
Wybrane okresy od... do... – zakres czasu, z którego na liście poniżej wyświetlone zostaną okresy. Możliwe jest też określenie dodatkowych warunków:
•Data wydruku – wykazywana w stopce data wydruku listy płac. •Wszystkie okresy – wyświetla na liście poniżej wszystkie okresy ze wskazanego przedziału czasu. •Tylko okresy bazowe – wyświetla na liście poniżej tylko okresy okresy bazowe ze wskazanego przedziału czasu. •Tylko okresy korygujące – wyświetla na liście poniżej tylko okresy korygujące ze wskazanego przedziału czasu. •Rozwijana lista poniżej pozwala wybrać, czy mają zostać wykazane wszystkie okresy wg miesiąca bazowego, ZUS czy też podatku dochodowego. Lista okresów – listę okresów spełniających wyżej zdefiniowane kryteria. Wybierz, które z nich zostaną uwzględnione w raporcie.. Dla listy dostępne jest menu kontekstowe zawierające polecenia: Zaznacz wybrane, Zaznacz wszystkie, Zaznacz tylko domyślny okres, Zaznacz okresy korygujące do okresu, Zaznacz okres dla okresu korygującego, Odznacz wybrane, Odznacz wszystkie.
Zestaw składników – lista zdefiniowanych zestawów elementów dla wydruku raportu.
Tytuł raportu – umieszczana w nagłówku nazwa raportu.
Lista sklejana – w liście sklejanej wartości elementów wypisywane są w jednym osobnym wierszu tabeli dla każdego pracownika. Ponieważ wiersz ten może być szerszy niż szerokość strony, lista drukowana jest w sposób umożliwiający jej późniejsze sklejenie.
Podsumowanie na każdej stronie – dodaje tabelę z podsumowaniem wartości: Suma strony, Razem, Suma z przeniesienia.
Podpisy pod listą – dodaje pola na podpisy osób zatwierdzających listę płac. Przycisk Ustawienia otwiera okno konfiguracji podpisów pod listą.
Podpis pracownika – dodaje kolumnę na podpis pracownika.
Drukuj wypełnienia – nagłówki tabel oraz pola z nazwiskiem pracownika zostaną wypełnione szarym kolorem. .
Drukuj pierwsze Nazwisko – gdy zaznaczone: dane pracownika będą umieszczane w kolejności nazwisko imię; gdy odznaczone: imię nazwisko.
Drukuj numery kolumn – oznacza kolumny dodatkową numeracją ułatwiającą ich identyfikację.
Drukuj nazwy okresów – w stopce wydruku zostaną podane nazwy wykorzystanych okresów.
Pomijaj symbol waluty – gdy zaznaczone: wartości równe zero lub puste nie będą wykazywane na wydruku.
Pomijaj zera na wydrukach – zaznaczenie pola spowoduje nie wykazywanie wartości równych zero lub pustych na wydruku.
Podsumowanie po miesiącach – dodaje podsumowanie po miesiącach, gdy raport wykonywany jest dla więcej niż jednego miesiąca.
Sortuj po IdFK – pracownicy będą prezentowani w kolejności identyfikatora Id FK wykorzystywanego przy współpracy z Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość oraz Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość.
Prezentuj okresy korygujące osobno – gdy zaznaczone: okresy korygujące na wydruku będą prezentowane oddzielnie; gdy odznaczone: okresy korygujące będą sumowane z bazowymi.
Tylko podsumowania – gdy zaznaczone na wydruku umieszczone zostaną tylko podsumowania według wybranego grupowania (bez wartości dla poszczególnych pracowników).
Grupuj według – umożliwia wybór elementu, według którego raport pogrupuje pracowników. Przycisk ze znakiem „…” otwiera okno do wyboru elementu. W trakcie wykonania raportu wyświetlone zostanie dodatkowe okno dialogowe umożliwiające określenie szczegółów grupowania.
Pierwsza wartość z okresu przy grupowaniu – gdy zaznaczone: do grupowania pobrana będzie pierwsza wartość z okresu; gdy odznaczone: do grupowania pobierana będzie ostatnia wartość z okresu.
Wykazuj pracowników bez wynagrodzeń w okresie – na listach uwzględnieni zostaną też pracownicy nie posiadający wynagrodzeń w danym okresie.
Przy grupowaniu pobieraj wartości kadrowo – definiuje rodzaj grupowania w przypadku wystąpienia dwóch wartości kadrowych w jednym okresie. Gdy zaznaczone pobierana jest wcześniejsza wartość.
Pionowo / poziomo – określa orientację stron wydruku raportu.
Export do MS Excel – gdy zaznaczone: lista płac zostanie utworzona w programie MS Excel.
Nie przeliczaj systemów wynagrodzeń – gdy zaznaczone: wartości dla listy płac będą pobierane bez przeliczenia, jeżeli wartości wymagają naliczenia i nie były uprzednio zapisane do bazy wówczas będą zerowe.
Ustawienia – otwiera okno definicji pól podpisów pod listą.
|