Istnieje możliwość dołączenia do pulpitu nieobecności obsługi niestandardowych zdarzeń utworzonych przez użytkownika.
Dla zdarzeń z atrybutem Nieobecność w kartotece Definicji zdarzeń dostępne jest polecenie kontekstowe Konfiguracja nieobecności otwierające okno konfiguracji zdarzenia dla pulpitu nieobecności.
•Operacja jest dostępna dla użytkowników z prawem Wdrażanie programu Kadry i Płace. •W definicji zdarzenia, na zakładce atrybuty musi być oznaczony parametr jako nieobecność. •Operacja nie jest dostępna dla zdarzeń już dodanych do pulpitu nieobecności. |
W oknie konfiguracji po zaznaczeniu pola Użyj w nieobecnościach można wybrać, w której kategorii nieobecności zdarzenie będzie dostępne.
Jeśli do rejestracji zdarzenia konieczne jest wypełnienie dodatkowych elementów kadrowo-płacowych to na liście poniżej można je zdefiniować.
– usuwa wiersz definicji.
– dodaje poniżej nowy wiersz definicji.
– otwiera okno wyboru element kadrowo-płacowego.
Kategorie nieobecności
Znajdujący się poniżej rozwiniętej listy przycisk Dodaj nowy umożliwia utworzenie własnej kategorii nieobecności.
Dla nowych kategorii dostępne będą oddzielne przyciski na pasku narzędziowym okna pulpitu nieobecności.
Systemowy słownik Kategorie nieobecności przechowujący widoczne na tej liście kategorie jest nieedycyjny z okna kartoteki słowników i nie jest objęty systemem praw do słowników.