Administracja > Użytkownicy e-Teczki | | Drukuj |
W tym oknie prezentowani są użytkownicy programu oraz przypisani do nich użytkownicy e‑Teczki. Okno posiada dwa stany wyświetlania w zależności od posiadanych praw w systemie e‑Teczka:
•Tryb standardowy – wyświetlony jest tylko aktualnie zalogowany użytkownik Symfonia ERP Kadry i Płace. W tym trybie użytkownik ma możliwość jedynie zmiany hasła w systemie e‑Teczka.
•Tryb administracyjny – wyświetlani są wszyscy użytkownicy programu oraz połączeni do nich użytkownicy w systemie e‑Teczki. W danym oknie możemy zmienić aktywność użytkownika, zmienić prawo do systemu e‑Teczka oraz zresetować hasło użytkownikowi e‑Teczki.
Na oknie dostępne są akcje:
•Resetuj hasło – przycisk resetuje hasła w systemie e-Teczka dla zaznaczonych pracowników,
•Aktywuj użytkownika – ustawia aktywność użytkownika,
•Dezaktywuj użytkownika – usuwa aktywność użytkownika.
Na liście użytkowników dostępne są funkcje umożliwiające zmianę aktywności użytkownika oraz zmianę uprawnień w systemie e‑Teczka.
Przycisk Zmień hasło dostępny jest tylko do aktualnie zalogowanego użytkownika i umożliwia on zmianę hasła w systemie e‑Teczka.
Wprowadzone na oknie zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Zobacz także: