Wynagrodzenia > Odprawa pośmiertna pracownika | | Drukuj |
Przed zarejestrowaniem zdarzenia Odprawa pośmiertna pracownika zalecane jest utworzenie okresu, w którym zostanie ono rozliczone. Okres rozliczający powinien wykorzystywać szablon listy płac Odprawy.
Dodawanie okresów płacowych >>
Rejestracja odprawy pośmiertnej
1.W kalendarzu pracownika zaznacz dzień wypłaty odprawy.
2.Kliknij przycisk Wynagrodzenia i wybierz Dodatkowe wynagrodzenie.
3.W oknie Edycja zdarzenia w kalendarzu z rozwijanego menu Zdarzenie wybierz Odprawa pośmiertna pracownika.
4.Kliknij przycisk Zatwierdź aby wstawić i zrealizować zdarzenie.
5.W oknie edycji elementu kadrowego kwota odprawy pośmiertnej uzupełnij kwotę odprawy.
6.Kliknij przycisk Zapisz aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.