Zakładka umożliwia wybór raportu z widoku katalogów. Drzewko prezentuje tylko raporty dotyczące obiektu, dla którego chcemy otrzymać wydruk. W zależności od kontekstu mogą to być raporty związane z pracownikami, firmą, urzędami, elementami płac lub specjalne.
Menu podręczne dla wskazanego raportu umożliwia dodanie go do listy Ulubione.
|
Wyświetla listę raportów posortowaną alfabetycznie.
Menu podręczne dla wskazanego raportu umożliwia dodanie go do listy Ulubione.
|
Wyświetla listę raportów według kryteriów Nazwa raportu, Najczęściej wykonywane, oraz Ostatnio wykonywane definiowanych z prawej strony okna.
Przycisk Wyczyść listę raportów czyści listę Ulubione.
Menu podręczne dla elementów listy Ulubione umożliwia ręczne ustawienie kolejności na liście.
|
Pole opcji Wykonaj raport dla określa czy raport zostanie wykonany dla:
•grupy – wydruk obejmie wszystkie obiekty w grupie (np. wszystkich pracowników w katalogu). Grupę pracowników można doprecyzować w menu Wybierz pracowników wybierając jedno z kryteriów: Aktualni pracownicy, Archiwalni, Pracownicy etatowi, Zleceniobiorcy, Z systemem wynagrodzeń, Bez systemu wynagrodzeń, Zaznaczeni (flagą), Naliczeni w okresie, Pracownicy z błędami, Zamknięci w okresie, Wszyscy. •bieżącego – wydruk obejmie tylko bieżący obiekt (np. pojedynczego pracownika). •zaznaczonych – wydruk obejmie wszystkie obiekty zaznaczone na liście.
Jeśli raport posiada tryb wydruku to pole opcji Rodzaj wydruku określa:
•podgląd wydruku – wynik raportu zostanie wyświetlony w programie, można go będzie zapisać lub wydrukować. •wydruk – raport zostanie wydrukowany na drukarce domyślnej. •Dodaj do e-Teczki – raport zostanie zapisany bezpośrednio do e-Teczki bez otwierania podglądu wydruku. Jeśli zaznaczone jest pole wyboru dodaj do e-Teczki poniżej rozwijanej listy Rodzaj wydruku, wtedy podgląd raportu zostanie wyświetlony i automatycznie zapisany w e-Teczce pracownika. Opcja Dodaj do e-Teczki jest dostępna tylko dla raportów wykonywanych dla jednego pracownika (bieżącego).
W przypadku raportów wspierających wysyłkę e-mail, Rodzaj wydruku zawiera rozwijaną listę, z której można wybrać:
•Podgląd wydruku – podgląd wydruku może być przygotowany w jednym oknie. Gdy zaznaczona jest opcja z zakładkami wtedy raporty poszczególnych pracowników umieszczone są na oddzielnych zakładkach okna podglądu raportu. •Wydruk – raport zostanie wydrukowany na drukarce domyślnej. •Zbiorczy eksport do pliku – raport zostanie zapisany w formie jednego pliku w wybranym formacie PDF, DOCX, XLSX. •Wysyłka zabezpieczonego e-mail – raport zostanie przygotowany i wysłany zgodnie z ustawieniami wysyłki. •Dodaj do e-Teczki – raport zostanie zapisany bezpośrednio do e-Teczki bez otwierania podglądu wydruku. Jeśli zaznaczone jest pole wyboru dodaj do e-Teczki poniżej rozwijanej listy Rodzaj wydruku, wtedy podgląd raportu zostanie wyświetlony i automatycznie zapisany w e-Teczce pracownika. Opcja Dodaj do e-Teczki jest dostępna tylko dla raportów wykonywanych dla jednego pracownika (bieżącego).
Zapis raportów do e-Teczki dostępny jest dla raportów, których definicja na to pozwala i tylko gdy wykonywany jest raport dla jednego pracownika (bieżącego).
|