Ustawienia > Zdarzenia | | Drukuj |
Potwierdzanie usuwania zdarzeń
Ustawienie określa, dla których typów zdarzeń wymagane jest potwierdzenie podczas operacji ich usuwania.
Oprócz zaznaczonej domyślnie opcji Wszystkie zdarzenia dostępne są ustawienia:
•Zdarzenia wstawiane automatycznie
•Zdarzenia oczekujące
•Zdarzenia aktywne
•Zdarzenia zrealizowane
Możesz zaznaczyć jeden lub więcej typów zdarzeń, których usunięcie wymaga potwierdzenia.
Generowanie zdarzeń podczas otwierania firmy
Ustawienie określa czy w trakcie otwierania firmy po zalogowaniu ma zostać wykonane generowanie nowych zdarzeń, oraz czy ta akcja ma być poprzedzona pytaniem.
Generowanie włączone – w trakcie otwierania firmy zostaną automatycznie wykryte i wstawione brakujące zdarzenia.
Wymagane potwierdzenie – przed automatycznym wykryciem i wstawieniem do kalendarzy brakujących zdarzeń pojawi się zapytanie czy wykonywać tą czynność.
Wprowadzanie zdarzeń
Rejestracja zdarzeń przez okno nieobecności – gdy zaznaczone rejestracja nieobecności (związanych z chorobami, wypadkami, urlopami wypoczynkowymi, bezpłatnymi, okolicznościowymi oraz nieobecnościami związanymi z rodzicielstwem) wykonywana jest za pomocą nowego uproszczonego interfejsu. Odznacz to pole jeśli chcesz rejestrować nieobecności za wykorzystaniem klasycznego interfejsu rejestracji zdarzeń.