Wynagrodzenia > Zarządzanie PPK > Ponowienie wysyłki wpłaty do PPK | | Drukuj |
Jeśli zgłoszenie wpłat zostanie odrzucone przez instytucję finansową np. z powodu niezgodności danych jednego z pracowników, oznacza to, że żadne dane nie zostały przez przyjęte. Po korekcie błędnych danych należy ponownie dokonać wysyłki całego zgłoszenia. W tym celu:
Jeśli ponowna wysyłka wpłat związana jest z korektą danych pracownika to przed jej wykonaniem wygeneruj ponownie dane zgłoszeniowe (widok pokaż pracowników do aktualizacji danych, przycisk Generuj dane > Aktualizacja danych pracownika).
1.W oknie Zarządzanie PPK wybierz widok aktywni uczestnicy PPK i miesiąc z którego wpłatę chcesz wysłać ponownie.
2.Kliknij kwotę przelewu.
3.W otworzonym oknie z listą wygenerowanych w tym miesiącu wpłat na PPK kliknij podwójnie aby przejść do szczegółów wybranej wpłaty.
4.W oknie Szczegóły przelewu z dnia wybierz pracownika i kliknij przycisk Wyślij aby przygotować ponownie jego wpłatę do wysyłki.
5.(jeśli nie korzystasz z API) Wskaż miejsce zapisu pliku PPK i zatwierdź przyciskiem Zapisz.
6.Wyświetlone zostanie okno z podsumowaniem wykonanej operacji.
7.Kliknij przycisk Zamknij. (jeśli nie korzystasz z API)
Zobacz również: