W celu wydrukowania pasków dla pracowników:
1.W oknie Pracownicy wybierz pracownika lub grupę pracowników, dla których zostaną utworzone paski.
2.Kliknij przycisk .
3.W oknie Raporty wybierz Listy płac \ Paski \ Paski dla pracowników.
Pole opcji Wykonaj raport dla określa czy raport zostanie wykonany dla: •grupy – wydruk obejmie wszystkie obiekty w grupie (np. wszystkich pracowników w katalogu). Grupę pracowników można doprecyzować w menu Wybierz pracowników wybierając jedno z kryteriów: Aktualni pracownicy, Archiwalni, Pracownicy etatowi, Zleceniobiorcy, Z systemem wynagrodzeń, Bez systemu wynagrodzeń, Zaznaczeni (flagą), Naliczeni w okresie, Pracownicy z błędami, Zamknięci w okresie, Wszyscy. •bieżącego – wydruk obejmie tylko bieżący obiekt (np. pojedynczego pracownika). •zaznaczonych – wydruk obejmie wszystkie obiekty zaznaczone na liście.
Jeśli raport posiada tryb wydruku to pole opcji Rodzaj wydruku określa: •podgląd wydruku – wynik raportu zostanie wyświetlony w programie, można go będzie zapisać lub wydrukować. •wydruk – raport zostanie wydrukowany na drukarce domyślnej. •Dodaj do e-Teczki – raport zostanie zapisany bezpośrednio do e-Teczki bez otwierania podglądu wydruku. Jeśli zaznaczone jest pole wyboru dodaj do e-Teczki poniżej rozwijanej listy Rodzaj wydruku, wtedy podgląd raportu zostanie wyświetlony i automatycznie zapisany w e-Teczce pracownika. Opcja Dodaj do e-Teczki jest dostępna tylko dla raportów wykonywanych dla jednego pracownika (bieżącego).
W przypadku raportów wspierających wysyłkę e-mail, Rodzaj wydruku zawiera rozwijaną listę, z której można wybrać: •Podgląd wydruku – podgląd wydruku może być przygotowany w jednym oknie. Gdy zaznaczona jest opcja z zakładkami wtedy raporty poszczególnych pracowników umieszczone są na oddzielnych zakładkach okna podglądu raportu. •Wydruk – raport zostanie wydrukowany na drukarce domyślnej. •Zbiorczy eksport do pliku – raport zostanie zapisany w formie jednego pliku w wybranym formacie PDF, DOCX, XLSX. •Wysyłka zabezpieczonego e-mail – raport zostanie przygotowany i wysłany zgodnie z ustawieniami wysyłki. •Dodaj do e-Teczki – raport zostanie zapisany bezpośrednio do e-Teczki bez otwierania podglądu wydruku. Jeśli zaznaczone jest pole wyboru dodaj do e-Teczki poniżej rozwijanej listy Rodzaj wydruku, wtedy podgląd raportu zostanie wyświetlony i automatycznie zapisany w e-Teczce pracownika. Opcja Dodaj do e-Teczki jest dostępna tylko dla raportów wykonywanych dla jednego pracownika (bieżącego).
Zapis raportów do e-Teczki dostępny jest dla raportów, których definicja na to pozwala i tylko gdy wykonywany jest raport dla jednego pracownika (bieżącego). |
4.Kliknij przycisk Wykonaj.
5.W oknie Okres określ warunki wykonania raportu:
•Wybierz okresy, dla których zostaną utworzone paski,
•Wybierz Zestaw składników wyszczególnionych na paskach.
6.Kliknij przycisk Wykonaj.
7.Wyświetlony zostanie podgląd wydruku. Aby wydrukować kliknij przycisk w oknie podglądu.
Zobacz także: