Listy płac > Naliczanie listy płac | | Drukuj |
1.W oknie Listy płac na zakładce wybierz listę płac, którą chcesz naliczyć.
2.Kliknij przycisk Nalicz.
3.W oknie komunikatu Czy chcesz naliczyć listę płac kliknij Tak.
4.W oknie Informacja o wykonanych operacjach prezentowany jest postęp procesu naliczenia listy płac.
5.Po zakończeniu naliczenia kliknij przycisk Zamknij.
Wynagrodzenia prezentowane w oknie Edycji listy płac odpowiadają wynagrodzeniu pracowników w okresach płacowych, z których została naliczona pozycja listy płac. W związku z tym uruchomienie naliczenia dla pracowników lub okresów uaktualnia również wartości na liście płac.
Lista płac prezentuje wartości, aktualne na moment naliczania listy płac. Jeżeli system wynagrodzeń pracownika w okresach płacowych dołączonych do listy płac uległ zmianie, należy ponownie naliczyć listę płac, aby zostały zaaktualizowane.