Okresy płacowe > Dodawanie okresu - zakładka Zestawy | | Drukuj |
Na zakładce Zestawy wprowadza się ustawienia dla elementów i raportów:
Elementy dodatkowe dołączone do naliczenia okresu. Z rozwijanego menu możesz wybrać szablon zestawu elementów definiowany w kartotece Definicje szablonów list płac. Elementy pochodzące z szablonu oznaczone są flagą . Za pomocą przycisków , możesz dodawać i usuwać zestawy elementów definiowane na oknie Zestawy elementów. Więcej: Zestawy elementów >>
Szablony zestawów elementów Po rozwinięciu listy Szablon zestawów elementów możesz wybrać i dodać zdefiniowany w oknie Kartoteka \ Definicje szablonów list płac szablon zestawów elementów do wcześniejszego wyliczania wartości. Zestawy dołączone do okresu przez wybór schematu są zaznaczone na zakładce niebieską flagą. Brak flagi oznacza dołączenie zestawu do okresu przez wykonanie operacji "Nowy" lub przy pomocy kopiowania podczas tworzenia okresu na podstawie poprzedniego. Flagi nie są przenoszone podczas kopiowania, gdyż do okresu powstałego na skutek kopiowania możesz dodatkowo dołączyć wzorce z innego schematu niż wybranego w okresie wzorcowym.
|
Zakładki te służą do określenia grup raportów: •Zakładka Raporty przed – raporty wykonywane przed naliczeniem/zamknięciem okresu. •Zakładka Raporty po – raporty wykonywane po naliczeniu/zamknięciu okresu. •Zakładka Raporty przed wyszukaniem zdarzeń – raporty wykonywane przed wyszukaniem zdarzeń dla naliczanego/zamykanego okresu. Z rozwijanego menu możesz wybrać Zestaw raportów definiowany na oknie Definicje szablonów list płac.
Dla raportów znajdujących się w zestawie możesz zdefiniować warunki ich wykonania. Za pomocą przycisków , możesz dodatkowo zmodyfikować listę dodając lub usuwając raporty.
W kolumnie Kiedy z rozwijanego menu możesz ustawić, w jakiej sytuacji raport zostanie wykonany:
Flaga w kolumnie oznaczonej ikoną określa, czy przed wykonaniem raportu wyświetlone zostanie zapytanie Czy chcesz wykonać raport? Raporty oznaczone kolumną będą wymagały potwierdzenia przed wykonaniem. W kolumnie wyświetlana jest ikona oznaczająca typ raportu. Więcej: Zestawy raportów >> |
Dowiedz się więcej:
Dodawanie okresu - Podstawowy pełny
Dodawanie okresu dla umów cywilnoprawnych
Dodawanie okresu dla zasiłków macierzyńskich
Dodawanie okresu - zakładka Rozliczanie | Naliczanie okresów |