Definicje przelewów wykorzystywane są do automatyzacji tworzenia przelewów elektronicznych oraz wydruków polecenia przelewu.
W programie domyślnie zdefiniowane są podstawowe schematy przelewów.
1.Kliknij przycisk Kartoteki. 2.Z rozwiniętego menu wybierz Schematy przelewów. 3.W oknie Schematy przelewów w panelu Przelewy kliknij przycisk . 4.W oknie Schemat przelewu określ: •Skróconą nazwę przelewu •Odznacz opcję Mnożnik ważony jeśli kwota przelewu nie będzie rozbijana. Gdy opcja jest zaznaczona należy w polu Suma rozbicia uzupełnić całkowitą kwotę •Pozostaw puste pole Suma rozbicia jeśli kwota przelewu nie będzie rozbijana lub podaj sumę rozbicia (suma rozbicia może być pobierana z parametru przelewu) i zaznacz opcję Mnożnik ważony.
•Podaj informacyjny opis przelewu. 5.Kliknij przycisk Zapisz. |
Dla schemat przelewu należy dodać definicję przelewu, w tym celu: 1.Kliknij przycisk Kartoteki. 2.Z rozwiniętego menu wybierz Schematy przelewów. 3.W oknie Schematy przelewów w panelu Przelewy wybierz schemat przelewu. 4.Kliknij przycisk Dodaj. 5.W oknie Definicja przelewu wybierz typ przelewu i określ jego pozostałe ustawienia. Definicje przelewów wykorzystywane są w różnych kontekstach, ze względu na to zalecane jest wykorzystanie w definicji parametrów i zapytań. 6.Kliknij Zapisz. |
Kwota przelewu określana jest na podstawie elementów dołączonych do definicji przelewu. W tym celu: 1.Kliknij przycisk Kartoteki. 2.Z rozwiniętego menu wybierz Schematy przelewów. 3.W oknie Schematy przelewów w panelu Przelewy wybierz schemat przelewu. 4.Przejdź na zakładkę Elementy i kliknij przycisk Dodaj. 5.W oknie Dodawanie elementów kadrowo-płacowych wybierz element i kliknij przycisk Dodaj. 6.Kliknij przycisk Zamknij. Element może być przypisany tylko do jednego schematu przelewu. |
Zobacz także: