Nieobecności > Pulpit nieobecności > Stan urlopów | | Drukuj |
Na podstawie zarejestrowanych danych kadrowych zakładka prezentuje zestawienie stanu urlopów pracowników według ich stanu na koniec miesiąca.
Aby wyświetlić stan urlopów:
1.Kliknij przycisk .
2.W otwartym oknie wybierz pracowników (lub dział), których stan chcesz wyświetlić i kliknij przycisk Wybierz.
3.Na zakładce Stan urlopów pulpitu nieobecności wybierz miesiąc, na którego koniec chcesz wyświetlić zestawienie.
4.Kliknij przycisk Wczytaj.
Wyszukiwanie
Pole Szukaj umożliwia szybkie filtrowanie listy według wprowadzonej frazy.
Wybór pracowników
Pole Pracownicy prezentuje informację o liczbie wybranych i prezentowanych na liście pracownikach. W przypadku, gdy wybrany jest jeden pracownik, prezentowane jest jego imię i nazwisko.
Przycisk otwiera okno kartoteki pracowników z możliwością wskazania jednego lub wielu pracowników dla Pulpitu nieobecności. Wybór pracowników z kartoteki potwierdź przyciskiem Wybierz aby powrócić do pulpitu nieobecności.
Po każdorazowej zmianie wyboru pracowników (lub miesiąca) należy kliknąć przycisk Wczytaj, aby wyświetlić dane według wybranych parametrów.
Stan na koniec miesiąca
Wybór miesiąca, według którego wyświetlany jest stan urlopów na liście.
Po każdorazowej zmianie miesiąca (lub wyborze pracowników) należy kliknąć przycisk Wczytaj, aby wyświetlić dane według wybranych parametrów.
Menu kontekstowe
Menu kontekstowe dla listy zawiera polecenie Przejdź do pracownika otwierające okno pracownika na zakładce Dane kadrowe.
Widoczne kolumny
Dostępne z menu kontekstowym dla nagłówka listy polecenie Pokaż selektor kolumn umożliwia dostosowanie wyświetlanych na liście kolumn z podstawowymi danymi identyfikacyjnymi pracownika.
Definiowanie własnych kolumn >>
Aby na zakładce Stan urlopów dodawane kolumny były widoczne dla użytkownika musi on posiadać dostęp do podglądu ich danych. W związku z tym w przypadku dodawania kolumn korzystających z utworzonych przez użytkownika elementów, należy je również umieścić w zestawie kadrowym (do którego użytkownicy mają nadane uprawnienia).
Kolejność kolumn na liście można zmienić metodą "przeciągnij i upuść".
Wprowadzane zmiany są zapamiętywane dla użytkownika.
Podsumowania
Poniżej listy znajduje się wiersz, w którym można wyświetlić podsumowania dla kolumn.
Otwierając menu kontekstowe dla wiersza podsumowania kolumny można włączyć wyświetlanie:
Suma – suma wartości w kolumnie.
Minimum – najniższa wartość w kolumnie.
Maksimum – najwyższa wartość w kolumnie.
Licznik – liczba elementów (wierszy) w kolumnie.
Średnia – średnia wartość elementów w kolumnie.
Dostosuj – otwiera okno szczegółowego ustawienia wyświetlanych elementów w podsumowaniu kolumny, w tym również z innych kolumn.
Ustawienie wiersza podsumowań jest zerowane w przypadku modyfikacji ustawień kolumn danych wyświetlanych na zakładce stan urlopów.