Administracja > Zalogowani użytkownicy | | Drukuj |
Polecenie Administracja > Zaawansowane > Zalogowani użytkownicy otwiera okno prezentujące informacje o użytkownikach aktualnie zalogowanych do firmy.
W oknie Zarządzanie historią w bazie prezentowana jest lista tabel w bazie danych pogrupowanych według schematów. Na liście tej można określić, dla których tabel powinien być włączony zapis historii. Dodatkowo istnieje możliwość usunięcia z bazy już zapisanych danych historycznych. Dzięki temu możliwe jest zmniejszenie fizycznej wielkości bazy na dysku. Należy pamiętać, że nie ma możliwości przywrócenia usuniętych danych historycznych z poziomu aplikacji. Jest to możliwe poprzez przywrócenie bazy z backupu.
Informacje o zalogowanych użytkownikach prezentowane są w kolumnach:
•Moduł – skrót modułu,
•Użytkownik Windows – nazwa użytkownika domenowego (logowanie zintegrowane),
•Użytkownik Symfonia ERP – login użytkownika systemu,
•Imię – imię osoby,
•Nazwisko – nazwisko osoby,
•Zalogowany od - data oraz czas, w którym nastąpiło zalogowanie do systemu,
•Nazwa maszyny – nazwa komputera zalogowanego użytkownika,
•Wersja systemu – wersja systemu.
Przycisk Odśwież aktualizuje informacje prezentowane na oknie.
Przycisk Skopiuj do schowka kopiuje zaznaczone dane do schowka systemu Windows.