Listy płac > Edycja listy płac > Wyszukiwanie wynagrodzeń | | Drukuj |
Operacja automatycznego wyszukiwania wynagrodzeń służy do wykrycia i dodania wynagrodzeń i pracowników jeszcze nie przypisanych do listy płac.
Aby wyszukać wynagrodzenia i dodać je do listy płac:
1.W oknie Lista płac wybierz listę płac, dla której chcesz wyszukać wynagrodzenia i kliknij przycisk Edytuj.
2.W oknie Edycja listy płac kliknij przycisk i wybierz okresy wyszukiwania:
•Automatyczne wyszukiwanie wynagrodzeń dla ‘okresów listy’ aby w wyszukać w okresach podłączonych do listy płac.
•Automatyczne wyszukiwanie wynagrodzeń dla ‘Miesiąca’ aby wyszukać w okresach zgodnych podatkowo z miesiącem listy płac.
oraz pracowników:
•Polecenie Dla wszystkich pracowników spowoduje wyszukanie wynagrodzeń dla wszystkich pracowników.
•Polecenie Dla pracowników z listy spowoduje wyszukanie wynagrodzeń tylko dla pracowników dołączonych do danej listy płac.
3.Po zakończeniu operacji program wyświetli podsumowanie wykrytych pracowników i systemów wynagrodzeń. Kliknij Tak aby potwierdzić ich dodanie do listy płac.