Wynagrodzenia > Premie | | Drukuj |
W programie dostępne są trzy zdarzenia Premia I, Premia II, Premia III umożliwiające rejestrację trzech różnych premii w tym samym przedziale czasu. Przed zarejestrowaniem zdarzenia zalecane jest utworzenie okresu, w którym zostanie ono rozliczone. Okres rozliczający powinien wykorzystywać szablon listy płac Premie.
Dodawanie okresów płacowych >>
Rejestracja premii
1.W kalendarzu pracownika wybierz dzień rejestracji premii.
2.Kliknij przycisk Wynagrodzenia i wybierz Dodatkowe wynagrodzenie.
3.W oknie Edycja zdarzenia w kalendarzu z rozwijanego menu Zdarzenie wybierz jedno ze zdarzeń Premia I, Premia II, Premia III.
4.Kliknij przycisk Zatwierdź aby wstawić i zrealizować zdarzenie.
5.W oknie edycji elementu kadrowego (kwota premii I, kwota premii II, kwota premii III) uzupełnij kwotę premii.
6.Kliknij przycisk Zapisz aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.