Wynagrodzenia > Premia kwartalna | | Drukuj |
Przed zarejestrowaniem zdarzenia Premia kwartalna zalecane jest utworzenie okresu, w którym zostanie ono rozliczone. Okres rozliczający powinien wykorzystywać szablon listy płac Premie.
Dodawanie okresów płacowych >>
Rejestracja premii kwartalnej
1.W kalendarzu pracownika wybierz dzień rejestracji premii.
2.Kliknij przycisk Wynagrodzenia i wybierz Dodatkowe wynagrodzenie.
3.W oknie Edycja zdarzenia w kalendarzu z rozwijanego menu Zdarzenie wybierz Premia kwartalna.
4.Kliknij przycisk Zatwierdź aby wstawić i zrealizować zdarzenie.
5.W kolejnych oknach:
•kwota premii kwartalnej – uzupełnij kwotę premii kwartalnej,
•Podstawy z wyn. za kwartał – sprawdź wyliczenie parametrów premii.
6.Kliknij przycisk Zapisz aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.