Informacje podstawowe > Pracownik - zakładka informacyjna > Płace > Miesiące-lata | | Drukuj |
Zakładka Miesiące-lata prezentuje zestawienia płacowe pracownika, na podstawie naliczeń dokonywanych podczas zamykania okresów płacowych odpowiadających miesiącom i latom bazowym, podatkowym i ZUS, dostępnym w oknie Okresy > zakładka Miesiące-lata.
Widok okna:
Filtr wyświetlanych wartości:
•zakres dat
•typ okresu: bazowy, podatkowy, ZUS lub wszystkie
Menu podręczne:
Nalicz – naliczanie odbywa się dla wszystkich prezentowanych w oknie lub zaznaczonych przez użytkownika okresów oraz wszystkich zestawów elementów przypisanych w danym okresie. Nie ma znaczenia zestaw wybrany w nagłówku.
Anuluj zmiany – wybranie polecenia umożliwia zmianę wartości wprowadzonej przez użytkownika
Wykonaj raport – wybranie polecenia otwiera okno Raporty
Drukuj tabelę – wybranie polecenia otwiera okno Drukowanie
Skopiuj arkusz do schowka – wybranie polecenia kopiuje arkusz do schowka
Edycja – wybranie polecenia umożliwia edycję zapisanych wartości, również w zamkniętym okresie, a także wprowadzania nowych wartości.
Wartości wprowadzone przez użytkownika prezentowane są w czerwonej ramce, oznaczającej, że nie będą nadpisane podczas kolejnego naliczania danego okresu.
Eksport danych płacowych – eksportuje dane do formatu XML
Naliczanie wartości dla miesięcy i lat dla wszystkich pracowników możliwe jest z okna Okresy > zakładka Miesiące-lata.