Wynagrodzenia > Polisa ubezpieczeniowa pracownika | | Drukuj |
Zdarzenie umożliwia wprowadzenie kwoty jednorazowego ubezpieczenia pracownika finansowanego przez pracodawcę (np. w przypadku delegacji).
Wprowadzenie informacji o polisie ubezpieczeniowej pracownika
1.W kalendarzu pracownika zaznacz dzień rozliczenia polisy.
2.Kliknij przycisk Wynagrodzenia i wybierz Dodatkowe wynagrodzenie.
3.W oknie Edycja zdarzenia w kalendarzu z rozwijanego menu Zdarzenie wybierz Polisa ubezpieczeniowa pracownika.
4.Kliknij przycisk Zatwierdź aby wstawić i zrealizować zdarzenie.
5.W oknie edycji elementu kadrowego kwota polisy ubezpieczeniowej pracownika wprowadź kwotę.
6.Kliknij przycisk Zapisz aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.
Powyższe dane rejestrowane są zestawie kadrowym Wynagrodzenia \ Dodatkowe ubezpieczenia i pakiety w elemencie: kwota polisy ubezpieczeniowej za pracownika.