Wynagrodzenia > Pakiet medyczny | | Drukuj |
Zdarzenie umożliwia wprowadzenie informacji o pakiecie medycznym pracownika oraz jego finansowaniu.
Wprowadzenie informacji o pakiecie medycznym pracownika
1.W kalendarzu pracownika zaznacz dzień rozpoczęcia finansowania pakietu medycznego pracownika.
2.Kliknij przycisk Wynagrodzenia i wybierz Dodatkowe wynagrodzenie.
3.W oknie Edycja zdarzenia w kalendarzu z rozwijanego menu Zdarzenie wybierz Pakiet medyczny.
4.Kliknij przycisk Zatwierdź aby wstawić i zrealizować zdarzenie.
5.W oknie edycji elementu kadrowego Ustawienia pakietów medycznych wprowadź ustawienia pakietu.
W zależności od rodzaju finansowania należy ustawić wartość pakietów, które podlegają opodatkowaniu i składkom na ubezpieczenia społeczne, a także wartość pakietu finansowaną przez pracownika, która podlega potrąceniu z wynagrodzenia. Takie ustawienie najlepiej jest wprowadzić jednorazowo w danych kadrowych Firmy, dzięki czemu zostanie ono zastosowane dla każdego pracownika.
6.Kliknij przycisk Zapisz aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.
7.W oknie edycji elementu kadrowego Pakiet medyczny pracownika wprowadź informacje o osobach objętych pakietem.
8.Kliknij przycisk Zapisz aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.
Powyższe dane rejestrowane są zestawie kadrowym Wynagrodzenia \ Dodatkowe ubezpieczenia i pakiety w elementach: Ustawienia pakietów medycznych oraz Pakiet medyczny pracownika.