Informacje podstawowe > Dodawanie zdarzenia | | Drukuj |
Najczęściej występujące zdarzenia możesz wstawiać bezpośrednio z przycisków Nieobecności, Wynagrodzenia, Stosunek pracy oraz Programy Emerytalne dostępnych na dole okna Pracownicy oraz na zakładce Kalendarz w oknie pracownik. W pierwszym przypadku, jako dzień wystąpienia zdarzenia podpowiadana jest aktualna data, w drugim – data zgodna z zaznaczonym w kalendarzu dniu lub okresu.
Aby dodać zdarzenie do kalendarza firmy, wzorca lub pracownika
1.Otwórz okno edycji pracownika, wzorca lub firmy.
2.Wybierz zakładkę Kalendarz.
3.W kalendarzu zaznacz dzień/dni wystąpienia rejestrowanego zdarzenia i kliknij przycisk (lub wybierz z menu podręcznego Dodaj zdarzenie).
4.W otwartym oknie z rozwijanej listy Zdarzenie wybierz zdarzenie, które chcesz zarejestrować.
Niektóre zdarzenia umożliwiają wprowadzenie dodatkowych informacji dotyczących ich czasu trwania lub okresu rozliczenia.
Więcej ustawień na zakładce Atrybuty >>
Zdarzenia mogą składać się z wielu akcji.
Więcej ustawień na zakładce Akcje >>
5.Kliknięcie przycisku:
•Zapisz - zapisuje zdarzenie jako oczekujące na realizację.
•Zatwierdź - zapisuje zdarzenie i rozpoczyna realizację jego akcji.
Więcej informacji o zdarzeniach w poszczególnych grupach:
Pracowniczy program emerytalny (PPE)
Pracowniczy program kapitałowy (PPK)
Dowiedz się więcej: