Kartoteki > Zdarzenia (definicje zdarzeń) > Definicja zdarzenia - edycja > zakładka Akcje > Definicja akcji > zakładka Akcja | | Drukuj |
Informacje podstawowe
Nazwa – w tym polu należy wpisać unikalną nazwę akcji.
Rodzaj – z tego pola listy należy wybrać rodzaj akcji. Pojawiają się różne zestawy dla zdarzeń globalnych i nieglobalnych, dla rozpoczęcia i rozliczenia transakcji.
Opis – w tym polu można podać informacje dotyczące akcji, ułatwiające późniejszą jej identyfikacji
W zależności od rodzaju akcji jaka została wybrana zależy typ Operacji.
Rodzaje akcji:
Uaktywnienie bilansu okresowego – tylko dla zdarzeń związanych z pracownikami lub wzorcami
Unieważnienie wartości elementu kadrowego
Unieważnienie wartości elementów zestawu kadrowego – tylko dla zdarzeń związanych z pracownikami lub wzorcami
Wstawienie zdarzenia do kalendarza
Wstawienie serii zdarzeń – niedostępne dla rozpoczęcia/zakończenia transakcji
Zakończenie serii zdarzeń – niedostępne dla rozpoczęcia/zakończenia transakcji
Wypełnienie elementu kadrowego
Wypełnienie zestawu danych kadrowych
Odłączenie pracownika od wzorca kadrowego – tylko dla zdarzeń związanych z pracownikami lub wzorcami
Przypisanie pracownika do wzorca kadrowego – tylko dla zdarzeń związanych z pracownikami lub wzorcami
Rozwiązanie stosunku pracy – tylko dla zdarzeń związanych z pracownikami
Rozpoczęcie transakcji – tylko dla rozpoczęcia transakcji
Rozliczenie transakcji – tylko dla rozliczenia transakcji
Zakładki
Akcja – określa rodzaj akcji związanej z wystąpieniem zdarzenia.
Operacje – definiuje czynności danej akcji, zawartość zakładki zależy od wybranego rodzaju akcji.
Warunek – na zakładce określa się czy akcja jest wykonywana warunkowo, czy jej wykonanie jest konieczne dla zrealizowania zdarzenia i określa warunek.