Okresy płacowe > Planowanie naliczania i zamykania okresów | | Drukuj |
Użytkownicy z nadanym prawem Konfiguracja automatycznego naliczania/zamykania okresu mogą zaplanować proces naliczania i zamykania okresów. Umożliwia to wykonanie naliczeń w dogodnym dla użytkownika czasie.
Aby zaplanować naliczanie okresów płacowych
1.Kliknij pole znajdujące się na dolnym pasku programu.
2.W oknie Konfiguracja zadania:
•Zaznacz pole Aktywuj automatyczne naliczanie/ zamykanie okresu.
•Ustaw datę i czas uruchomienia zadania.
•Określ, które okresy zostaną naliczone/zamknięte.
•Wybierz wykonywaną operację - Naliczanie lub Zamykanie.
Aby zadanie naliczenia/zamknięcia okresów zostało wykonane w zadanym czasie użytkownik powinien być zalogowany w programie.
Błędy w trakcie wykonania naliczeń nie przerywają operacji. Podsumowanie naliczeń możesz obejrzeć wykonując raport System wynagrodzeń > Stan naliczeń pracowników w okresach.
Dowiedz się więcej:
Definiowanie szablonów list płac
Ustalanie domyślnego okresu | Definiowanie szablonów list płac |