Nazwa raportu
W opuszczanym polu listy należy wybrać nazwę dokumentu, na podstawie którego będzie generowana e-faktura. Na liście pojawią się nazwy wszystkich zdefiniowanych w systemie raportów związane z oknem, z którego zostało wywołane okno Tworzenie e-Faktury.
Operacje dodatkowe
Podpisz
Zaznaczenie pola jest konieczne do wysłania faktury elektronicznej.
Generuj duplikat
Funkcja jest dostępna w przypadku gdy e-faktura dla danego dokumentu była już wygenerowana i wysłana do modułu e-Dokumenty. Umożliwia stworzenie duplikatu e-faktury.
Aktualizuj e-Fakturę
W przypadku gdy e-faktura dla danego dokumentu była już wygenerowana i wysłana do modułu e-Dokumenty pojawia się opcja umożliwiająca uaktualnienie danych wcześniej wygenerowanej faktury. W module e-Dokumenty dokument zostanie nadpisany.
Pokazuj ustawienia raportu
Jeśli pole jest zaznaczone, to po naciśnięciu przycisku OK wyświetlone zostanie okno umożliwiające zmianę ustawień wybranego raportu.