Strona startowa

Drukuj

Utwórz e-Fakturę - Parametry

Nazwa raportu

W opuszczanym polu listy należy wybrać nazwę dokumentu, na podstawie którego będzie generowana e-faktura. Na liście pojawią się nazwy wszystkich zdefiniowanych w systemie raportów związane z oknem, z którego zostało wywołane okno Tworzenie e-Faktury.

 

Operacje dodatkowe

Podpisz

Zaznaczenie pola jest konieczne do wysłania faktury elektronicznej.

 

Generuj duplikat

Funkcja jest dostępna w przypadku gdy e-faktura dla danego dokumentu była już wygenerowana i wysłana do modułu e-Dokumenty. Umożliwia stworzenie duplikatu e-faktury.

 

Aktualizuj e-Fakturę

W przypadku gdy e-faktura dla danego dokumentu była już wygenerowana i wysłana do modułu e-Dokumenty pojawia się opcja umożliwiająca uaktualnienie danych wcześniej wygenerowanej faktury. W module e-Dokumenty dokument zostanie nadpisany.

 

Pokazuj ustawienia raportu

Jeśli pole jest zaznaczone, to po naciśnięciu przycisku OK wyświetlone zostanie okno umożliwiające zmianę ustawień wybranego raportu.