Synchronizacja zawartości kartotek kontrahentów, pracowników i urzędów programów Handel oraz Finanse i Księgowość.
Proces synchronizacji polega na próbie automatycznego połączenia przez program handlowy istniejących w Finanse i Księgowość kontrahentów, pracowników i urzędów z tymi, którzy istnieją w jego własnych danych.
1.Należy otworzyć kartotekę ustawień wybierając polecenie Ustawienia z menu Kartoteki lub przycisk Ustawienia na pasku narzędziowym.
2.Kliknąć na drzewku lub na liście ustawień pozycję Współpraca z FK.
3.Wybrać pozycję Kartoteki FK.
4.Wskazać położenie:
•katalogu z danymi firmy w programie Finanse i Księgowość
•pliku bazy kontrahentów programu Finanse i Księgowość
•pliku bazy pracowników programu Finanse i Księgowość
•pliku bazy urzędów programu Finanse i Księgowość
•Brak wskazania oznacza, że odpowiednie kartoteki nie będą synchronizowane
5.Aby synchronizacja zawartości kartotek była wykonywana automatycznie, należy zaznaczyć pole wyboru Automatyczna synchronizacja oraz pola wyboru określające kiedy i które dane mają być synchronizowane.
6.Kliknąć przycisk Synchronizacja kartotek.