W górnej części okna wystawiania dokumentu znajdują się przyciski poleceń pomocne przy wystawianiu dokumentu oraz przy korygowaniu jego danych. Przyciski wymieniają się w zależności od wykonywanej czynności:
Przyciski dostępne podczas wystawiania dokumentu
Zapisuje dane wystawionego dokumentu.
Usuwa dane wystawianego dokumentu.
Przyciski dostępne po wystawieniu dokumentu
Umożliwia wydruk wystawionego dokumentu.
Umożliwia wystawienie dokumentu elektronicznego.
Otwiera okno podglądu dokumentu elektronicznego.
Pod przyciskiem Operacje w oknie wystawionego dokumentu dostępne są operacje, które można przeprowadzić danym dokumencie. W zależności od kontekstu (typu dokumentu, uprawnień użytkownika itp.) mogą to być:
•Wystawienie dokumentu korygującego,
•Unieważnienie (Anulowanie) wystawionego dokumentu,
•Wprowadzenie poprawek bezpośrednio na dokumencie - edycja,
•Wystawienie dokumentu handlowego do dokumentu magazynowego,
•Wystawienie dokumentu magazynowego do dokumentu handlowego,
•Wystawienie dokumentu handlowego do zarejestrowanego zamówienia.
Przyciski dostępne podczas edycji dokumentu
Zatwierdza wprowadzone w trybie edycji zmiany
Anuluje wprowadzone w trybie edycji zmiany
Przyciski przeglądania listy
Jeśli okno zostało wywołane z listy, w dolnej jego części pojawiają się przyciski służące do przeglądania tej listy. Po zamknięciu okna listy przyciski znikają.
pierwszy element listy
poprzedni element listy
następny element listy
ostatni element listy