Sprzedaż detaliczna > Ustawienia użytkownik sprzedaży detalicznej

Drukuj

Ustawienia użytkownika sprzedaży detalicznej Opcja dodatkowa - Detal

W programie z wprowadzoną licencją zawierającą opcje detal, w ustawieniach użytkownika znajduje się dodatkowa zakładka Detal, na której wprowadza się parametry związane z pracą użytkownika w detalu.

Są to następujące ustawienia:

praca w trybie detal to parametr zaznaczany w sytuacji, gdy użytkownik będzie często lub stale pracował ze sprzedażą detali. Jego włączenie skutkuje automatycznym otwieraniem się okna dokumentu detalu zaraz po zalogowaniu się użytkownika do programu – użytkownik może od razu przejść do wprowadzania towarów na dokument.

domyślne typy dokumentów dla paragonu i faktury wystawianych w detalu.

domyślne typy rejestrów dla płatności przede wszystkim kasowy. Ustawienie domyślnych rejestrów pieniężnych jest związane z obsługą w programie multipłatności, czyli rozliczenia dokumentu płatnością gotówkową, kartą oraz bonem jednocześnie.

suma ilości i kwota przed rabatem - włączenie ustawień skutkuje wyświetleniem dodatkowych informacji w oknie detalu.

 

Użytkownik korzystający z okna sprzedaży detalicznej, niezależnie od tego czy ma włączoną opcję pracy w trybie detal, czy nie musi mieć przypisany przynajmniej jeden rejestr płatności i ustawiony typ dokumentu dla Paragonu.

 

Zobacz także:

Ustawienia użytkownika Handlu

Kopiowanie ustawień użytkownika sprzedaży detalicznej