Symfonia KSeF > Zakładanie konta | | Drukuj |
Po utworzeniu konta Symfonia ID, po zalogowaniu, użytkownik przekierowywany jest do serwisu Symfonia Administracja, gdzie przed rozpoczęciem pracy należy założyć nowe konto.
Jeśli w momencie rozpoczęcia pracy z serwisem nie dostępne jest żadne konto, należy je samodzielnie utworzyć. W tym celu kliknij przycisk Dodaj konto i wypełnij formularz podając dane firmy pełniącej rolę właściciela konta.
Dane firmy można uzupełnić automatycznie na podstawie danych zarejestrowanych w Głównym Urzędzie Statystycznym. W tym celu uzupełnij numer NIP i kliknij Pobierz dane z GUS.
Po uzupełnieniu danych, i zaznaczeniu zgód zatwierdź otworzenie konta przyciskiem Zapisz.
Po utworzeniu konta można zalogować się do modułu administracyjnego aby:
•Dodać obsługiwane na koncie firmy. Lista firm | Dodawanie firmy
•Dodać użytkowników, określić ich dostęp do poszczególnych i uprawnienia w systemie. Użytkownicy >>
Handel - Konfiguracja połączenia >>