Kontrahenci > Archiwum sprawdzeń | | Drukuj |
Okno otwiera się po wybraniu Kartoteki > Archiwum sprawdzeń.
Okno prezentuje na zakładce:
•Rachunki bankowe – historię wykonywanych weryfikacji rachunków bankowych kontrahentów z białą listą Krajowej Administracji Skarbowej.
•Status podatnika – historię wykonywanych weryfikacji statusu kontrahentów w VAT z bazą Krajowej Administracji Skarbowej.
Dopiskiem [Symfonia] opatrzone są weryfikacje rachunków bankowych z wykorzystaniem pliku listy płaskiej. Sprawdzenie takie wykonywane jest za pośrednictwem serwisu Symfonia. Dla tej metody Krajowa Administracja Skarbowa nie generuje identyfikatorów.
Z lewej strony znajduje się panel ze wyboru filtrów. Użytkownik może dodawać i modyfikować własne filtry.
![]()
Pole szybkiego wyszukiwania w kartotece, prócz prostego wyszukiwania wpisanej frazy we wszystkich polach wyświetlanej tabeli, umożliwia tworzenie bardziej złożonych kryteriów wyszukiwania.
Przycisk •Mieszany (mixed) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem Lub. W przypadku kryterium wyszukiwania ze wskazaniem kolumny (np. nazwakolumny:nowak) traktowane jest ono z operatorem I. •I (and) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem I. •Lub (or) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem Lub. Aby użyć operatora I poprzedź kryterium znakiem + (np. jan +nowak) •Dokladny (exact) – wyszukiwane jest dokładne wyrażenie (uwzględniając spacje).
Znaki "+", "-" oraz ":" służą do tworzenia złożonych kryteriów wyszukiwania.
Wpisywane kryteria wyszukiwania obsługiwane są w następujący sposób:
|
Powyżej tabeli z danymi kartoteki znajduje się rozwijana lista Układ kolumn. Użytkownik może definiować własne układy kolumn i dodawać je do listy w celu łatwego przełączania się pomiędzy nimi.
![]()
Edycja układu kolumn Widoczne kolumny oraz ich kolejność ustawiana jest w oknie Wybór kolumn otwieranym poleceniem menu kontekstowego Pokaż wybór kolumn dla nagłówka tabeli z danymi kartoteki.
![]()
W oknie Wybór kolumn można oznaczyć, które kolumny będą widoczne oraz metodą "przeciągnij i upuść" ustawić ich kolejność.
Na liście kolumn dostępne są również kolumny z polami zdefiniowanymi przez użytkownika (kartoteki dokumentów handlowych i magazynowych) oraz wymiarami analitycznymi (kartoteki kontrahentów i towarów).
Metodą "przeciągnij i upuść" kolejność kolumn można zmienić również bezpośrednio na tabeli w kartotece.
Zapisywanie definicji układu kolumn 1.Aby dodać aktualny układ kolumn do listy definicji kliknij przycisk 2.W otwartym oknie Zapisywanie widoku nazwij dodawaną definicję. 3.Zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.
Usuwanie definicji układu kolumn Aby usunąć aktualnie wybraną definicję kliknij przycisk |
Przyciski
Eksport – zapisuje i otwiera wybrane pozycje listy w arkuszu MS Excel.
Wydruk – zapisuje wybrane pozycje listy do pliku PDF.
Odśwież – wczytuje ponownie wyświetlane dane.