Jak to zrobić? > Dokumenty > Dołączanie notatki | | Drukuj |
Widok klasyczny
Pracując z oknami w widoku klasycznym notatkę można dołączyć do każdej z pozycji kartotek Sprzedaż, Magazyn, Zakup, Kontrahenci, Towary i Płatności, do rodzaju dokumentu, rodzaju kontrahenta, rodzaju towaru lub rejestru pieniężnego.
1.Jeśli w oknie dostępny jest przycisk Informacje należy kliknąć go i wybrać polecenie Notatka, lub użyć klawiszy skrótu Ctrl+N, lub kliknąć mały przycisk bez opisu. Otworzy się okno Notatka.
2.Wpisać tekst dołączanej notatki.
3.Kliknąć przycisk Zapisz.
Notatki wprowadzane w klasycznym widoku okna nie są kompatybilne z formatem zastosowanym w nowym widoku okien dokumentów Faktura (FVS), Rachunek uproszczony (RUS), Zamówienie obce (ZMO), Zamówienie obce w walucie (ZWO) i nie będą w nich widoczne.
Wskazówka
Jeśli dla wybranej pozycji kartoteki jest już zredagowana notatka, obok listków wyboru strony wyświetlany jest spinacz z karteczką.
Nowy widok od wersji ...
Okna w nowym widoku otwierają wprowadzanie notatki za pomocą przycisku lub
(Ctrl+n) na pasku narzędziowym.
W przypadku dokumentów okno wprowadzania notatki jest podzielone na zakładki:
•Notatka tekstowa – klasyczna notatka w postaci niesformatowanego tekstu.
•Notatka sformatowana – notatka umożliwiająca wprowadzanie i edycję tekstu sformatowanego.
Dokumenty tworzone na podstawie definicji Rodzaju kopiują tylko treść notatki tekstowej.
Część narzędzi do edycji wprowadzonego tekstu może być zwinięta, gdy okno nie jest wystarczająco szerokie. Kliknij strzałkę aby je rozwinąć.