Contact Manager > Zestawienie czynności | | Drukuj |
Zestawienie czynności umożliwia wyświetlenie okna z listą dostępnych dla użytkownika czynności spełniających określone kryteria.
Aby wyświetlić listę z listą czynności należy:
1.Przejdź do okna Kalendarz a następnie kliknij przycisk Zestawienie czynności.
2.Zostanie wyświetlone okno Filtrowanie czynności.
3.W oknie mamy następujące pola:
•Kontrahent – lista dostępnych kontrahentów, możliwość wyboru tylko jednego
•Kontakt – lista dostępnych kontaktów, możliwość wyboru tylko jednego
•Data od i Data do – możemy określić zakres daty czynności
•Rodzaj – możemy określić rodzaj zdarzenia
•Status wykonania – możemy wybrać status wyświetlanych na liście czynności (Aktywne, Zakończone).
4.Określ kryteria zestawienia.
5.Po kliknięciu Zastosuj lista zostaje ograniczona do elementów spełniających kryteria.
Podczas wpisywania kryteriów mamy możliwość użycia przycisku Wyczyść, który powoduje usunięcie wartości z pól.
Podwójne kliknięcie na wybranej pozycji wyświetla okno edycji czynności.