Kartoteka Windykacja prezentuje dokumenty zlecone do windykacji (bez względu na ich aktualny status). Funkcjonalność wymaga posiadania aktywnego konta na AppSymfonia i dostępu do internetu.
Zakładanie konta i logowanie >>
Pierwsze zlecenie windykacji >>
Zlecanie dokumentów do windykacji >>
W kolumnie Uwagi prezentowane są dodatkowe informacje, np. powód odrzucenia zlecenia windykacji.
Pasek narzędziowy
Rozwija menu wyboru operacji dostępnych w kartotece.
Operacja Odśwież status windykacji synchronizuje statusy w programie ze statusami partnera wykonującego windykację. |
Rozwija menu dostępnych dla kartoteki operacji eksportu danych.
Eksport do excela (Alt+k) Zapisuje widoczną zawartość kartoteki do pliku MS Excel. |
Aktualizuje wyświetlaną zawartość kartoteki. Aktualizacja dotyczy zmian wprowadzanych przez innych użytkowników. |
Okno kartoteki
Z prawej strony okna znajdują się panel Filtry umożliwiający tworzenie i zapisywanie reguł filtrów dla prezentowanych w kartotece danych. Wybierz filtr aby zastosować go dla kartoteki.
Filtry - więcej informacji>>
Szybkie wyszukiwanie w kartotece
Pole szybkiego wyszukiwania w kartotece, prócz prostego wyszukiwania wpisanej frazy we wszystkich polach wyświetlanej tabeli, umożliwia tworzenie bardziej złożonych kryteriów wyszukiwania.
Przycisk otwiera okno wyboru kolumn, w których wykonywane jest szybkie wyszukiwanie. Dostosowanie przeszukiwanych kolumn do wyszukiwanych danych poprawia jakość wyników i szybkość wyszukiwania.
Znaki "+", "-" oraz ":" służą do tworzenia złożonych kryteriów wyszukiwania.
Wpisywane kryteria wyszukiwania obsługiwane są w następujący sposób:
|
Powyżej tabeli z danymi kartoteki znajduje się rozwijana lista Układ kolumn. Użytkownik może definiować własne układy kolumn i dodawać je do listy w celu łatwego przełączania się pomiędzy nimi.
Edycja układu kolumn Widoczne kolumny oraz ich kolejność ustawiana jest w oknie Wybór kolumn otwieranym poleceniem menu kontekstowego Pokaż wybór kolumn dla nagłówka tabeli z danymi kartoteki.
W oknie Wybór kolumn można oznaczyć, które kolumny będą widoczne oraz metodą "przeciągnij i upuść" ustawić ich kolejność.
Na liście kolumn dostępne są również kolumny z polami zdefiniowanymi przez użytkownika (kartoteki dokumentów handlowych i magazynowych) oraz wymiarami analitycznymi (kartoteki kontrahentów i towarów).
Metodą "przeciągnij i upuść" kolejność kolumn można zmienić również bezpośrednio na tabeli w kartotece.
Zapisywanie definicji układu kolumn 1.Aby dodać aktualny układ kolumn do listy definicji kliknij przycisk . 2.W otwartym oknie Zapisywanie widoku nazwij dodawaną definicję. 3.Zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.
Usuwanie definicji układu kolumn Aby usunąć aktualnie wybraną definicję kliknij przycisk . |