Okno przedstawia szczegóły receptury, jej składniki oraz powstały w wyniku jej zastosowania produkt. W górej części okna widoczne są przyciski Zapisz i Anuluj, wymiennie z przyciskami Informacje i Edytuj.
Informacje – wybranie przycisku otwiera listę poleceń Notatka i Zlecenia według receptur
Edytuj – powoduje przejście okna w tryb edycji
Zapisz – zapisuje wprowadzone zmiany
Anuluj – anuluje wprowadzone zmiany
Kod receptury
W polu widoczny jest unikalny kod wybranej receptury.
Nazwa receptury
Pole przedstawia nadaną recepturze nazwę.
Towar
W polu figuruje nazwa towaru, dla którego utworzono recepturę.
Status
Pole przyjmuje wartość Aktywny lub Nieaktywny, w zależności od stanu pola aktywności danej receptury na liście receptur.
Ramka Składniki receptury
Na liście składników receptury nie może być zestawów i kompletów.
Jeśli użytkownik ma nadane właściwe prawa, może zmieniać skład receptury, nawet jeśli na podstawie tej receptury zostały już utworzone zlecenia. Zlecenia wcześniej stworzone zostaną odpowiednio oznaczone - jako powstałe na podstawie innego składu receptury, niż bieżący.
W ramce dostępne są przyciski:
[+Dodaj] – wybranie przycisku dodaje nową pozycję na liście składników receptury
[- Usuń] – wybranie przycisku usuwa pozycję na liście składników receptury
Poniżej widoczna jest tabelka z listą składników, w której dane przedstawione są w kolumnach:
Kod
Unikalny kod składnika receptury.
Ilość
Ilość danego składnika potrzebna dla receptury.