Kontrahenci > Archiwum sprawdzeń | | Drukuj |
Okno otwiera się po wybraniu Kartoteki > Archiwum sprawdzeń.
Okno prezentuje na zakładce:
•Rachunki bankowe – historię wykonywanych weryfikacji rachunków bankowych kontrahentów z białą listą Krajowej Administracji Skarbowej.
•Status podatnika – historię wykonywanych weryfikacji statusu kontrahentów w VAT z bazą Krajowej Administracji Skarbowej.
Dopiskiem [Symfonia] opatrzone są weryfikacje rachunków bankowych z wykorzystaniem pliku listy płaskiej. Sprawdzenie takie wykonywane jest za pośrednictwem serwisu Symfonia. Dla tej metody Krajowa Administracja Skarbowa nie generuje identyfikatorów.
Z prawej strony znajduje się panel ze wyboru filtrów. Użytkownik może dodawać i modyfikować własne filtry.
Pole szybkiego wyszukiwania w kartotece, prócz prostego wyszukiwania wpisanej frazy we wszystkich polach wyświetlanej tabeli, umożliwia tworzenie bardziej złożonych kryteriów wyszukiwania.
Przycisk otwiera okno wyboru kolumn, w których wykonywane jest szybkie wyszukiwanie. Dostosowanie przeszukiwanych kolumn do wyszukiwanych danych poprawia jakość wyników i szybkość wyszukiwania.
Znaki "+", "-" oraz ":" służą do tworzenia złożonych kryteriów wyszukiwania.
Wpisywane kryteria wyszukiwania obsługiwane są w następujący sposób:
|
Powyżej tabeli z danymi kartoteki znajduje się rozwijana lista Układ kolumn. Użytkownik może definiować własne układy kolumn i dodawać je do listy w celu łatwego przełączania się pomiędzy nimi.
Edycja układu kolumn Widoczne kolumny oraz ich kolejność ustawiana jest w oknie Wybór kolumn otwieranym poleceniem menu kontekstowego Pokaż wybór kolumn dla nagłówka tabeli z danymi kartoteki.
W oknie Wybór kolumn można oznaczyć, które kolumny będą widoczne oraz metodą "przeciągnij i upuść" ustawić ich kolejność.
Na liście kolumn dostępne są również kolumny z polami zdefiniowanymi przez użytkownika (kartoteki dokumentów handlowych i magazynowych) oraz wymiarami analitycznymi (kartoteki kontrahentów i towarów).
Metodą "przeciągnij i upuść" kolejność kolumn można zmienić również bezpośrednio na tabeli w kartotece.
Zapisywanie definicji układu kolumn 1.Aby dodać aktualny układ kolumn do listy definicji kliknij przycisk . 2.W otwartym oknie Zapisywanie widoku nazwij dodawaną definicję. 3.Zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.
Usuwanie definicji układu kolumn Aby usunąć aktualnie wybraną definicję kliknij przycisk . |
Przyciski
Eksport – zapisuje i otwiera wybrane pozycje listy w arkuszu MS Excel.
Wydruk – zapisuje wybrane pozycje listy do pliku PDF.
Odśwież – wczytuje ponownie wyświetlane dane.