Strona startowa

Drukuj

Symfonia KSeF

Symfonia KSeF to usługa internetowa za pośrednictwem, której program Handel obsługuje wymianę dokumentów (faktur ustrukturyzowanych) z Krajowym Systemem e‑Faktur.

 

Symfonia KSeF obecnie współpracuje z serwisem demonstracyjnym Krajowego Systemu e‑Faktur i nie ma skutków prawnych.

 

Rozpoczęcie pracy

Rozpoczynając pracę z Symfonia KSeF przed pierwszą wysyłka należy:

Utworzyć konto użytkownika w Symfonia KSeF

Utworzyć organizację

Skonfigurować połączenie z programem Handel

Ustawić sposób uwierzytelnienia w Krajowym Systemie e-Faktur

Nadać użytkownikom uprawnienia do pracy z dokumentami w Krajowym Systemie e-Faktur

 

Administracja aplikacji Symfonia KSeF (zarządzanie użytkownikami i firmami) dostępna jest wyłącznie przez przeglądarkę internetową pod adresem https://app.symfonia.pl/admin/

 

Obsługa faktur ustrukturyzowanych

Wysyłka i odbiór faktur ustrukturyzowanych z Krajowego Systemu e-Faktur do Symfonia KSeF możliwa jest zarówno bezpośrednio z programu Handel jak również za pomocą przeglądarki internetowej. Natomiast wymiana dokumentów między programem Handel a Symfonia KSeF wykonywana jest wyłącznie z aplikacji Handel.

 

Wystawianie i wysyłka faktury ustrukturyzowanej z programu Handel

Dokumenty sprzedażowe w Symfonia KSeF

 

Odbiór dokumentów z KSeF

Dokumenty zakupowe w Symfonia KSeF