Symfonia KSeF to usługa internetowa za pośrednictwem, której program Handel obsługuje wymianę dokumentów (faktur ustrukturyzowanych) z Krajowym Systemem e‑Faktur.
Symfonia KSeF obecnie współpracuje z serwisem demonstracyjnym Krajowego Systemu e‑Faktur i nie ma skutków prawnych.
Rozpoczęcie pracy
Rozpoczynając pracę z Symfonia KSeF przed pierwszą wysyłka należy:
•Utworzyć konto użytkownika w Symfonia KSeF
•Skonfigurować połączenie z programem Handel
•Ustawić sposób uwierzytelnienia w Krajowym Systemie e-Faktur
•Nadać użytkownikom uprawnienia do pracy z dokumentami w Krajowym Systemie e-Faktur
Administracja aplikacji Symfonia KSeF (zarządzanie użytkownikami i firmami) dostępna jest wyłącznie przez przeglądarkę internetową pod adresem https://app.symfonia.pl/admin/
Obsługa faktur ustrukturyzowanych
Wysyłka i odbiór faktur ustrukturyzowanych z Krajowego Systemu e-Faktur do Symfonia KSeF możliwa jest zarówno bezpośrednio z programu Handel jak również za pomocą przeglądarki internetowej. Natomiast wymiana dokumentów między programem Handel a Symfonia KSeF wykonywana jest wyłącznie z aplikacji Handel.
Wystawianie i wysyłka faktury ustrukturyzowanej z programu Handel
Dokumenty sprzedażowe w Symfonia KSeF
Dokumenty zakupowe w Symfonia KSeF