Administracja > Zarządzanie danymi firmy > Raporty rozszerzające funkcjonalność programu | | Drukuj |
W katalogu Raporty/System/Pomocnicze znajdują się raporty, które zwiększają zakres funkcjonalny programu.
Anonimizacja danych
Raport umożliwia całkowitą anonimizację danych wybranych kontrahentów, pracowników, osób kontaktowych oraz odbiorców dokumentów w firmie.
Domyślne typy dokumentów (dostępny wyłącznie dla użytkownika o prawach Admin).
Pozwala na dodanie brakujących typów dokumentów na podstawie standardowych definicji.
Uzgadnianie kontrahentów z modułem e-Dokumenty
Odpowiada za zarządzanie uzgodnieniami kontrahentów programu Symfonia 2.0 Handel i modułu e-Dokumenty.
Zmiana statusu operacji bankowych
Raport jest pomocny przy odtwarzania kopii bezpieczeństwa, które nie zostały zrobione jednocześnie i status dokumentów w programie handlowym i w module e‑Dokumenty jest różny (operacji zaznaczonych jako "zaimportowane" nie widać w oknie importu). Raport zmienia status "zaimportowane" w module e-Dokumenty na operacjach, które zostały już wciągnięte do programu handlowego.
Zmiana statusu e-Faktury sprzedaży
Raport służy do zmiany statusów z e-faktury na dokument papierowy i odwrotnie. Zmiany statusów dokumentów nie mają wpływu na istnienie dokumentów w module e‑Dokumenty. Można zmienić e-fakturę na papierowy dokument i nie powoduje to usunięcia faktury z modułu e-Dokumenty.