O programie > Przeznaczenie programu

Drukuj

Przeznaczenie programu

Program Symfonia 2.0 Handel wchodzi w skład Symfonia 2.0. Jego zadaniem jest wspomaganie działania firm handlowych i usługowych poprzez ułatwienie rejestracji zdarzeń gospodarczych i wystawiania odpowiednich dokumentów.

Program wspomaga sprzedaż towarów oraz rozliczanie płatności. Umożliwia zaplanowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.

 

Symfonia 2.0 to kompleksowy produkt wspomagający zarządzanie obszarem finansowo-księgowym, kadrowo-płacowym oraz sprzedażowym w firmach o dowolnym profilu działalności, w których rozliczenia opierają się o pełną księgowość. Programy Symfonia 2.0 umożliwiają obsługę wielu firm i równoczesną pracę wielu użytkowników w sieci. Stosowana jest wymiana informacji pomiędzy programami poprzez mechanizm integracji baz danych oraz eksport i import z wykorzystaniem plików tekstowych. Opcje dodatkowe e-Box oraz Raporty graficzne stanowią rozszerzenie funkcjonalności produktu.

Program Handel jest jednym z programów Symfonia 2.0.

Opcje dodatkowe Symfonia 2.0:

e-Box – pakiet funkcjonalności gwarantujący bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych. Jego zawartość stanowią elementy związane z obsługą e-dokumentów, e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów.

Raporty graficzne – pakiet funkcjonalności, który za pomocą tabel przestawnych pozwala na tworzenie dowolnych zestawień oraz wizualizację wybranych danych pochodzących z programów Handel (Sprzedaż), Handel (Sprzedaż i magazyn) oraz Finanse i Księgowość.

Środki Trwałe – program wspierający obsługę środków trwałych, pozwalający na zaplanowanie i rejestrowanie zdarzeń dotyczących ich eksploatacji.

Analizy Finansowe – program umożliwiający tworzenie różnorakich analiz na podstawie danych z programu Finanse i Księgowość, stanowią rozszerzenie funkcjonalności produktu.

Symfonia 2.0 współpracuje z serwisem internetowym www.miedzyfirmami.pl przez co umożliwia szybką i prostą wymianę dokumentów elektronicznych. Ułatwia bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi z wieloma kontrahentami jednocześnie, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, bez konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego. Tę automatyczną wymianę e-faktur z serwisem umożliwia moduł e-Dokumenty dostępny w ramach pakietu funkcjonalności e-Box.