|
Pytania i odpowiedzi > Ustawienia aplikacji | | Drukuj |
Hasło można zmienić w ustawieniach, podając najpierw stare hasło, a następnie dwukrotnie wpisując nowe hasło.

Tak, dostępny jest język polski, angielski, niemiecki i ukraiński.
Język można zmienić podczas logowania lub w ustawieniach, wybierając Preferencje:

Aby zmienić język aplikacji po zalogowaniu się, należy przejść do zakładki Ustawienia, znajdującej się na górnym zielonym pasku, a następnie do sekcji Preferencje.


W tej części aplikacji użytkownik znajdzie dwie główne opcje:
•JĘZYK APLIKACJI – pozwala na zmianę języka całego systemu.
•POWIADOMIENIA – umożliwia dostosowanie języka powiadomień, które mogą być wysyłane zarówno e-mailem, jak i na urządzenia mobilne.

Po kliknięciu na wybraną opcję językową (np. polski, angielski, niemiecki, ukraiński), pojawi się lista rozwijana, w której można dokonać ostatecznego wyboru. Po dokonaniu wyboru języka, zmiany zostaną zapisane po kliknięciu przycisku Zapisz, znajdującego się w prawym dolnym rogu.

Jeżeli użytkownik zdecyduje, że nie chce wprowadzać zmiany, wystarczy kliknąć przycisk Anuluj, a wszystkie zmiany zostaną wycofane. Po kliknięciu Anuluj, aplikacja poprosi o potwierdzenie decyzji, aby użytkownik miał pewność, że nie wprowadził niezamierzonych zmian.

Aby zmienić adres e-mail skontaktuj się z pracodawcą. Nie ma możliwości samodzielnej zmiany adresu e-mail.