Pytania i odpowiedzi > Ustawienia aplikacji

Drukuj

Ustawienia aplikacji

Czy mogę zmienić hasło?

Hasło można zmienić w ustawieniach, podając najpierw stare hasło, a następnie dwukrotnie wpisując nowe hasło.

 

Ekran zmiany hasła

 

Czy mogę zmienić język?

Tak, dostępny jest język polski, angielski, niemiecki i ukraiński.

 

Opcja 1: Zmiana języka podczas logowania

Język można zmienić podczas logowania lub w ustawieniach, wybierając Preferencje:

 

Preferencje aplikacji

 

Opcja 2: Zmiana języka w ustawieniach aplikacji 

Aby zmienić język aplikacji po zalogowaniu się, należy przejść do zakładki Ustawienia, znajdującej się na górnym zielonym pasku, a następnie do sekcji Preferencje

img_efob_221
img_efob_222

W tej części aplikacji użytkownik znajdzie dwie główne opcje:

JĘZYK APLIKACJI – pozwala na zmianę języka całego systemu.

POWIADOMIENIA – umożliwia dostosowanie języka powiadomień, które mogą być wysyłane zarówno e-mailem, jak i na urządzenia mobilne.

 

img_efob_223
 

Po kliknięciu na wybraną opcję językową (np. polski, angielski, niemiecki, ukraiński), pojawi się lista rozwijana, w której można dokonać ostatecznego wyboru. Po dokonaniu wyboru języka, zmiany zostaną zapisane po kliknięciu przycisku Zapisz, znajdującego się w prawym dolnym rogu.

 

img_efob_224
 

 

Jeżeli użytkownik zdecyduje, że nie chce wprowadzać zmiany, wystarczy kliknąć przycisk Anuluj, a wszystkie zmiany zostaną wycofane. Po kliknięciu Anuluj, aplikacja poprosi o potwierdzenie decyzji, aby użytkownik miał pewność, że nie wprowadził niezamierzonych zmian.

 

img_efob_225

 

Jak mogę zmienić adres e-mail?

Aby zmienić adres e-mail skontaktuj się z pracodawcą. Nie ma możliwości samodzielnej zmiany adresu e-mail.