|
Pytania i odpowiedzi > Reset hasła | | Drukuj |
Reset to funkcja która służy do odzyskiwania dostępu dla użytkowników, którzy zapomnieli przypisanego do konta hasła.
1.Aby przejść do ekranu resetu hasła należy otworzyć stronę logowania aplikacji eTeczka: https://efob.app/
2.W kolejnym kroku znajdujemy przycisk NIE PAMIĘTASZ HASŁA? zaznaczony na poniższej grafice:

3.Klikamy przycisk NIE PAMIĘTASZ HASŁA i tym sposobem otwieramy podstronę resetu hasła.
Po wykonaniu powyższych kroków użytkownik powinien znaleźć się na poniższym ekranie.

1.Aby wskazać które konto wymaga resetu hasła, użytkownik musi wpisać przypisany E-mail do tego konta oraz przypisaną do niego datę urodzenia.

2.Po uzupełnieniu informacji należy nacisnąć przycisk RESETUJ HASŁO.

W przypadku błędnego podania danych, użytkownik zostanie poinformowany poniższym powiadomieniem:

Znajdującym się u dołu strony:

W przypadku pozytywnego resetu hasła, użytkownik zostanie przełączony na poniższy ekran:

Który mówi, iż:
“Na podany E-mail został wysłany link do resetowania hasła, jeśli konto istnieje.”
1.W dalszych krokach należy: sprawdzić swoją skrzynkę pocztową i kliknąć zawarty w wiadomości link.

Jeśli w ciągu kilku chwil nie otrzymasz wiadomości o zresetowaniu hasła, sprawdź folder ze spamem i inne narzędzia filtrujące.
2.Po kliknięciu w link otwiera się nam poniższa podstrona:

3.W kolejnym kroku użytkownik ustawia datę urodzenia oraz wpisuje nowe hasło oraz jego potwierdzenie.
4.Na koniec należy nacisnąć przycisk ZAPISZ ZMIANY:

5.Przy poprawnie wpisanym formularzu użytkownik zobaczy komunikat:

Co oznacza pozytywnie zakończony proces resetu hasła.
Oraz otrzyma informacje na skrzynkę pocztową:
