|
Pytania i odpowiedzi > Jak działa wyszukiwanie? | | Drukuj |
Opcja wyszukiwania znajduje się w wielu modułach aplikacji. Ma ona na celu, jak sama nazwa wskazuje, wyszukiwanie interesującego nas m.in. pracownika, dokumentu lub sprawy.
Każda z wyszukiwarek zawiera inne pola, zależne od modułu w jakim się znajdujemy.
Lokalizacja wyszukiwarki:

Wyszukiwarka znajduje się w górnej części i jest wpleciona w zielony pasek menu aplikacji.
Aby użyć wyszukiwarki możemy wpisać interesującą nas fazę w białe pole z lupą i słowem SZUKAJ, po czym zatwierdzić wyszukiwanie przyciskiem klawiatury ENTER.
Po wykonaniu tej czynności aplikacja wyszuka podaną fazę i wyświetli wyniki.
Aby cofnąć opcje wyszukiwania należy nadusić przycisk X:

Jeśli chcemy wyszukać konkretny plik, który ma wiele zależności, możemy do tego celu użyć wyszukiwania zaawansowanego, które kryje się pod poniższym przyciskiem:

Kliknięcie w przycisk otwiera nam jedną ze spersonalizowanych (względem modułów) konsol:

Konsolę tę możemy uzupełnić dodatkowymi informacjami, co zawęża nam ilość plików, które pojawią się w podsumowaniu wyszukiwania.
Aby zakończyć wyszukiwanie klikamy zielony przycisk SZUKAJ.