Pytania i odpowiedzi > Jak działa wyszukiwanie?

Drukuj

Jak działa wyszukiwanie?

Opis

Opcja wyszukiwania znajduje się w wielu modułach aplikacji. Ma ona na celu, jak sama nazwa wskazuje, wyszukiwanie interesującego nas m.in. pracownika, dokumentu lub sprawy.

 

Każda z wyszukiwarek zawiera inne pola, zależne od modułu w jakim się znajdujemy.

 

Lokalizacja wyszukiwarki:

 

Wyszukiwarka

 

Wyszukiwarka znajduje się w górnej części i jest wpleciona w zielony pasek menu aplikacji.

 

Wyszukiwanie podstawowe

Aby użyć wyszukiwarki możemy wpisać interesującą nas fazę w białe pole z lupą i słowem SZUKAJ, po czym zatwierdzić wyszukiwanie przyciskiem klawiatury ENTER.

 

Po wykonaniu tej czynności aplikacja wyszuka podaną fazę i wyświetli wyniki.

 

Aby cofnąć opcje wyszukiwania należy nadusić przycisk X:

 

Cofnięcie wyszukiwania

 

Wyszukiwanie zaawansowane

Jeśli chcemy wyszukać konkretny plik, który ma wiele zależności, możemy do tego celu użyć wyszukiwania zaawansowanego, które kryje się pod poniższym przyciskiem:

 

Przycisk wyszukiwania zaawansowanego

 

Kliknięcie w przycisk otwiera nam jedną ze spersonalizowanych (względem modułów) konsol:

Okno wyszukiwania zaawansowanego

 

Konsolę tę możemy uzupełnić dodatkowymi informacjami, co zawęża nam ilość plików, które pojawią się w podsumowaniu wyszukiwania.

 

Aby zakończyć wyszukiwanie klikamy zielony przycisk SZUKAJ.