Pierwsze kroki > Główne Elementy Systemu Symfonia eTeczka

Drukuj

Główne Elementy Systemu Symfonia eTeczka

Niniejszy artykuł przedstawia kluczowe elementy systemu eTeczka, dostępne zarówno w wersji na komputer, jak i w wersji mobilnej.

 

Czym jest eTeczka?

eTeczka to aplikacja, która adaptuje się do różnych rozmiarów ekranów urządzeń, takich jak komputery, tablety i telefony. W zależności od urządzenia, niektóre elementy mogą zmieniać swój wygląd, ukrywając się lub pojawiając w różny sposób:

 

Aplikacja eTeczka – widok desktop

 

Aplikacja eTeczka – mobile

 

Widok Desktop (Na Komputerze)

Górny Pasek

Na górnym pasku aplikacji znajduje się:

1.Zaawansowana wyszukiwarka dla głównych modułów

Umożliwia szybkie wyszukiwanie poprzez wpisanie słowa kluczowego w pasku wyszukiwarki.

Wyszukiwanie zaawansowane po rozwinięciu filtrów. Filtry zmieniają się w zależności od modułu.

 

Wyszukiwarka dokumentów

 

2.Przejście do ustawień: zmiany języka, powiadomień i hasła.

3.Link do informacji o aplikacji.

 

Ikony przejścia do Informacji i Ustawień

 

4.Informacje o zalogowanym użytkowniku z możliwością wylogowania, zmiany firmy czy zalogowania się na inne konto.

 

Przycisk wylogowania

 

Boczne Menu (Lewe)

Boczne menu służy do nawigacji między modułami i posiada dodatkowe rozwijane menu w zależności od modułu, np. DOKUMENTY czy SŁOWNIKI.

 

Menu boczne dla modułu Dokumenty

 

Menu boczne dla modułu Słowniki

 

Ścieżka Nawigacyjna

Umożliwia użytkownikowi orientację w systemie, pokazując aktualne położenie i umożliwiając szybki powrót do poprzednich podstron.

 

0dd25dd975421f70043ca4ccd7827e8e

 

Ścieżka nawigacyjna

 

Zmiana Trybu eTeczki

Użytkownik może w dowolnym momencie przełączać widok ogólny na konkretną eTeczkę i odwrotnie. Więcej informacji w artykule: Funkcjonalności eTeczki.

 

Wybór eTeczki

 

Akcje i Filtry

Dla wybranego widoku, są dostępne pod górnym paskiem z prawej strony ekranu:

Akcje dostępne dla wszystkich rekordów:

24cfc7c21162175ea8f23d5c715e90f8

 

Akcje dostępne po zaznaczeniu rekordów:

Akcje po zaznaczeniu rekordów

 

Aktywne filtry pod górnym paskiem aplikacji z lewej strony:

Aktywne filtry

 

Widoki

Aplikacja posiada funkcjonalność zapisywania własnych widoków dla modułów Kandydaci, Pracownicy, Boardingi oraz Sprawy.

 

Zapisane widoki

 

Dodawanie nowego widoku

 

Jeśli zapisany widok zostanie zmodyfikowany np. przez zmianę filtrów lub dodanie/usunięcie kolumn, użytkownik otrzyma komunikat z opcjami:

przywrócenia poprzedniego widoku (ikona powrotu)

zapisania zmian w widoku

zapisania nowego widoku z zachowaniem poprzedniej wersji

 

Widok

Sprawy

Widok Dokumenty

 

Wersja Mobilna

Aplikacja eTeczka jest zoptymalizowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Na mniejszym ekranie niektóre elementy wersji desktop są oznaczone ikonami, które po kliknięciu rozwijają lub otwierają określone funkcje.

 

Większości funkcjonalności przeglądania rekordów dostępne na desktop jest dostępna w wersji mobilnej. Operacje masowe i wymagające dodatkowych komponentów (np. podpis kwalifikowany) są dostępne tylko w wersji przeglądarkowej na komputerze.

 

Górny Pasek Aplikacji Mobilnej

Zawiera ikonę rozwijającą menu do nawigacji po modułach.

Nazwę lokalizacji w jakiej znajduje się użytkownik.

Ikonę wyszukiwarki, która rozwija pasek wyszukiwania z filtrami.

 

Top bar aplikacji mobilnej

 

Widok Listy Rekordów

Widok pracowników, dokumentów, boardingów zmieniony na układ listy z wyświetlaniem kluczowych danych na froncie aplikacji.

 

Lista rekordów

 

Filtrowanie

Aby przejść do filtrów należy wybrać ikonę wyszukiwania na górnym pasku aplikacji a następnie kliknąć ikonę filtrowania. Filtry wyświetlą się w oknie dialogowym.

 

Wyszukiwarka

 

Skaner Dokumentów

Aplikacja mobilna posiada wbudowany skaner dokumentów dostępny dla uprawnionych użytkowników pod ikoną PLUSA. Opcja pozwala na dodawanie skanów z telefonu wprost do eTeczki pracownika.

 

Skaner