|
Pierwsze kroki > Aktywacja konta na portalu pracownika Symfonia eTeczka | | Drukuj |
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia pracy jest aktywacja konta w systemie.
Link do aktywacji konta wysyłany jest na adres e-mail pracownika.
W celu aktywacji konta należy kliknąć przycisk AKTYWUJ KONTO.

Po przejściu na stronę wskazaną przez link należy:
•podać datę urodzenia,
•utworzyć hasło do swojego konta w aplikacji,
•potwierdzić zapoznanie się i akceptację Polityki Prywatności oraz Warunków Świadczenia Usługi (akceptacja jest niezbędna do aktywacji konta).

Tworzone hasło musi składać się z minimum 8 znaków i zawierać przynajmniej jedną dużą literę oraz jedną cyfrę lub znak specjalny.
Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych należy kliknąć przycisk KONTYNUUJ.
Pomyślna aktywacja zostanie potwierdzona wyświetlonym komunikatem oraz otrzymaniem wiadomości e-mail.
Aby zalogować się do aplikacji należy podać login (otrzymany w mailu z potwierdzeniem konta) oraz utworzone hasło do konta.
