Pierwsze kroki > Aktywacja konta na portalu pracownika Symfonia eTeczka

Drukuj

Aktywacja konta na portalu pracownika Symfonia eTeczka

Pierwszym krokiem do rozpoczęcia pracy jest aktywacja konta w systemie.

 

Link do aktywacji konta wysyłany jest na adres e-mail pracownika.

 

W celu aktywacji konta należy kliknąć przycisk AKTYWUJ KONTO.

 

Wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji konta

 

Po przejściu na stronę wskazaną przez link należy:

podać datę urodzenia,

utworzyć hasło do swojego konta w aplikacji,

potwierdzić zapoznanie się i akceptację Polityki Prywatności oraz Warunków Świadczenia Usługi (akceptacja jest niezbędna do aktywacji konta).

 

Okno aktywacji konta

 

Tworzone hasło musi składać się z minimum 8 znaków i zawierać przynajmniej jedną dużą literę oraz jedną cyfrę lub znak specjalny.

 

Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych należy kliknąć przycisk KONTYNUUJ.

 

Pomyślna aktywacja zostanie potwierdzona wyświetlonym komunikatem oraz otrzymaniem wiadomości e-mail.

 

Aby zalogować się do aplikacji należy podać login (otrzymany w mailu z potwierdzeniem konta) oraz utworzone hasło do konta.

 

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem aktywacji konta