|
Administracja > Administracja adresami pobytów pracowników oraz ich użycie w projektach | | Drukuj |
Aby przejść do zarządzania adresami należy przejść do panelu administracji, a następnie wybrać pozycje ADRESY:

Otworzy to nowe okno posiadające tabele podsumowującą dotychczasowo wprowadzone adresy:

Aby dodać nowy adres należy odnaleźć zielony przycisk
znajdujący się u dołu ekranu.
Otworzy nam on nowe okno:

W miejscu tym wpisujemy interesujące nas dane oraz możemy przypisać tworzony adres to jednego z istniejących projektów.
Aby edytować istniejący adres należy nadusić na interesujący nas rekord w tablicy adresów na pierwszej stronie bądź wybrać na końcu rekordu przycisk TRZECH KROPEK, a następnie pozycje:

Otworzy to nam okno edycji prezentujące się w następujący sposób:

Po dokonaniu zmian klikamy zielony przycisk ZAPISZ.