Administracja > Administracja adresami pobytów pracowników oraz ich użycie w projektach

Drukuj

Administracja adresami pobytów pracowników oraz ich użycie w projektach

Przejście do adresów

Aby przejść do zarządzania adresami należy przejść do panelu administracji, a następnie wybrać pozycje ADRESY:

43bc4b13f90a957a68a3dce1f31f1fbd

 

Otworzy to nowe okno posiadające tabele podsumowującą dotychczasowo wprowadzone adresy:

 

0bc177bc70a3fb4fd0cfdd840008febb

 

Dodawanie adresu

Aby dodać nowy adres należy odnaleźć zielony przycisk df5e1fc54d662bbb6fdea3c4afc5e516 znajdujący się u dołu ekranu.

 

Otworzy nam on nowe okno:

 

00b78deba12c73b1c25e70a9e0b5ddd6

 

W miejscu tym wpisujemy interesujące nas dane oraz możemy przypisać tworzony adres to jednego z istniejących projektów.

 

Edycja adresu

Aby edytować istniejący adres należy nadusić na interesujący nas rekord w tablicy adresów na pierwszej stronie bądź wybrać na końcu rekordu przycisk TRZECH KROPEK, a następnie pozycje:

 

1e8d0ca6a418a956d2fac49ef051965f

 

Otworzy to nam okno edycji prezentujące się w następujący sposób:

 

e1a87dec09ade11e4e162243a5a93ef2

 

Po dokonaniu zmian klikamy zielony przycisk ZAPISZ.