Strona startowa

Drukuj

Ustalanie warunków sprzedaży dla kontrahenta - procedura

1.Należy wybrać polecenie Kontrahenci z menu Kartoteki lub kliknąć przycisk Kontrahenci na pasku narzędziowym. Pojawi się okno kartoteki kontrahentów.

2.Wybrać z listy kontrahenta, którego dane chcemy edytować i kliknąć dwukrotnie lewym klawiszem myszy lub użyć klawiszy skrótów Ctrl+Enter. Otworzy się okno Kontrahent.

3.Jeśli kontrahent będzie korzystać z kredytowania, zaznaczyć pole limit kredytu i w polu kwota określić wartość tego limitu.

4.W polu Rejestr wybrać jeden ze zdefiniowanych rejestrów płatności.

5.W polu Forma płatności wybrać z listy odpowiednią formę płatności (podpowiadane są formy związane z wybranym rejestrem płatności).

6.W polach ceny sprzedaży ustalić typ i rodzaj cen, w jakich będą wystawiane dokumenty dla tego kontrahenta.

7.W polu rabat ustalić domyślny rabat.

8.Aby zapisać wprowadzone zmiany należy kliknąć przycisk OK, by je odrzucić – przycisk Anuluj.