Wybór umożliwia grupowanie i porządkowanie danych według określonych przez użytkownika kryteriów. Program zawiera narzędzia do definiowania wyborów oraz zestaw wyborów predefiniowanych (np. dokumenty nie rozliczone, przeterminowane itp.) Każde zdefiniowane przez użytkownika kryterium może być zapisane pod własną nazwą do wielokrotnego wykorzystania. Zaznaczenie konkretnego kryterium w oknie kartoteki spowoduje wybranie spośród wszystkich zawartych w kartotece danych tylko tych, które spełniają narzucony warunek.
Elementy drzewka wyborów
Korzeń drzewka
Jest to podstawowy wybór, udostępniający wszystkie elementy zawarte w danej kartotece. Wyboru tego nie można usunąć. W poszczególnych kartotekach jest on oznaczany różnymi piktogramami.
Liść drzewka
Reprezentuje on konkretny wybór. Poszczególne piktogramy oznaczają różne typy wyborów:
Ostatni kontakt - prezentuje te elementy kartoteki, które zostały utworzone lub zmodyfikowane w ostatnim czasie.
Oznacza wybór nie wymagający podania wartości (zarówno predefiniowany, jak i zdefiniowany przez użytkownika).
Oznacza wybór wymagający podania wartości kryterium lub kryteriów wyszukiwania.
Kosz - wszystkie - prezentuje wszystkie elementy kartoteki, które zostały przeniesione do katalogów typu "kosz".
Oznacza dokumenty "na brudno" - dokumenty w buforze, itp.